سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۵۰۲
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۹

فکرشهر:  مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: مدیران مدارس بر سرویس‌های مدارس نظارت داشته باشند و هیچ گونه وجهی برای ثبت نام از دانش آموزان گرفته نشود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکندر احمدی صبح دوشنبه در جلسه مدیران سه مقطع مدارس شهرستان گناوه گفت: تمام تلاش خود را برای حل و یا به حداقل رساندن مشکلات موجود در مدارس انجام داده‌ایم.

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه محرم، هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس برنامه‌هایی در نظر گرفته شود که در خور شان و منزلت این ایام باشد.

احمدی اظهار داشت: با همدلی، اتحاد و وحدت بین مدیران و معاونین می‌توان کارها را به خوبی پیش برد و این شاخص‌ها هستند که می‌توانند ضعف‌های سال‌های گذشته را رفع و نقاط قوت را تقویت کرد.

وی تصریح کرد: اکثر مدارس را مورد بازدید قرار داده‌ایم و خوشبختانه همه مدارس ما آمادگی استقبال از پروژه مهر را دارند و قطعاً هیچ کلاسی در شهر یا روستا نباید بدون سیستم خنک کننده باشد و تمامی کلاس ها با شروع سال تحصیلی جدید دارای تجهیزات لازم هستند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه گفت: مدیران مدارس بر سرویس‌های مدارس نظارت داشته باشند و هیچ گونه وجهی برای ثبت نام از دانش آموزان گرفته نشود.

احمدی خاطرنشان کرد: وام‌های اداره را افزایش خواهیم داد و خوشبختانه صندوق ایثارگران و تعاون آموزش و پرورش به روز هستند.

وی گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری کامل و لازم با فرهنگیان داشته‌ایم و همچنین بزودی حق‌الزحمه حق تدریس‌ها را پرداخت خواهیم کرد.

وی گفت: در هفته دولت دو پروژه بزرگ تالار استاد بهزاد و مرکز خدمات رفاهی فرهنگیان افتتاح شد که مرکز خدمات رفاهی از اواسط آبان ماه به صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد که تخفیف ۲۰ درصدی برای فرهنگیان دارد و قطعاً تصمیماتی گرفته خواهد شد که در راستای منفعت فرهنگیان خواهد بود.

عیسی خرم آبادی معاون آموزشی آموزش و پرورش گناوه نیز در این نشست گفت: ۳۱ شهریور روز شکوفه ها و آغاز مدرسه برای کلاس اولی ها است و در همان روز مراسم غنچه ها و پیش دبستانی ها را در پیش دبستانی رشد خواهیم داشت.

وی افزود: در اول مهر مدارس دخترانه شیفت صبح و مدارس پسرانه شیفت ظهر به مدرسه خواهند رفت.

محمد لیراوی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گناوه گفت: روز بازگشایی مدارس به همراه مسئولین شهرستانی و به صورت نمادین در مدرسه عترت حضور خواهیم یافت ولی در تمامی مدارس روز اول مهر گرامی داشته خواهد شد.

وی افزود: شعار پروژه مهر امسال «در مسیر زندگی هرگز نمی افتد به چاه با چراغ دین و دانش گر بشر بینا شود» است که به صورت کشوری و سراسری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر