جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان در جریان این بازدید گفت: این کانون یکی از مراکز موثر فرهنگی ،هنری و آموزشی است که می تواند نقش موثری در ارتقاء سطح دانش ،آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد...
کد خبر: ۴۷۹۱
جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان از بخش های مختلف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید به عمل آورد و در جریان این بازدید مدیر و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گزارش کاملی از فعالیتهای خود ارائه و خواستار تخصیص اعتبار برای رفع کمبود ها و امکانات از جمله تجهیز سالن نمایش کانون شدند.

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در جریان این بازدید گفت: این کانون یکی از مراکز موثر فرهنگی ،هنری و آموزشی است که می تواند نقش موثری در ارتقاء سطح دانش ،آگاهی و خلاقیت و تکوین شخصیت کودکان و نوجوانان داشته باشد.

دکتر ارسلان زارع در پایان بازدید برای رفع مشکلات و تجهیز کانون قول مساعد داد تا با تامین اعتبار لازم زمینه گسترش فعالیت مرکز مذکور را فراهم آورد.

مسئول کانون پرورش فکری نیز گفت: در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر برازجان 990 نفر عضو دارد.

راضیه رزم پا افزود: اعضا این کانون کودکان و نوجوانان 6 تا 16 ساله هستند که در 30 قالب فرهنگی و آموزشی فعالیت می کنند و از افتخارات بزرگ این مرکز کسب مقام های برتر جهانی در حوزه نقاشی است.

 

منبع: پرتال فرمانداری دشتستان

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر