يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۴۹
شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: با توجه به حضور فعال مردم این استان در مراسم اربعین برای روان سازی امور آنان نخستین بار روادید زائران در این استان صادر می‌ شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مجید خورشیدی روز شنبه در دیدار با هیات کنسولی عراق در بوشهر افزود: هر سال برای شرکت مردم این استان در مراسم اربعین حسینی روادید آنها از استان ‌های دیگر صادر می‌ شد که امسال با پیگیری‌های انجام شده این امکان در مرکز استان فراهم شده است.

وی اظهار داشت: در این ارتباط با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر مرکز صدور موقت روادید در استان بوشهر دایر می ‌شود و بزودی ثبت‌ نام زائران اربعین حسینی در این استان آغاز می شود.

خورشیدی تاکید کرد: با توجه به مراودات دائم مردم مسلمان ایران و عراق باید تلاش شود روادید میان این دو کشور حذف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حماسه اربعین حسینی در کربلای معلا نشان از اتحاد و وحدت مسلمانان ایران و عراق است.

وی اظهار داشت: ایام ماه محرم و صفر برای مردم مسلمان ایران از جایگاهی مهم برخوردار است و این نشان از عشق و علاقه مردم به سید وسالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) است.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری بوشهر بیان کرد: هر سال برای روان سازی پیاده روی اربعین برنامه‌ریزی ویژه‌ای می ‌شود که همکاری مسئولان عراقی در این زمینه قابل تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر