پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۹۷۱
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

فکرشهر:  فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر گفت: بسیج همچون گذشته پیشتاز محرومیت‌زدایی در کشور است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ عیسی داوریان عصر شنبه در جمع گروه جهادی انصار المهدی وابسته به حوزه مقاومت نجف اشرف آبدان بیان داشت: بسیج مثل همیشه از اول انقلاب تاکنون برای خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته پیشگام بوده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های محوری سازمان بسیج مستضعفین برنامه محروم زدایی است که الحمدالله امسال سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر به همت هشت گروه جهادی توانسته اند با هدف آبادانی و محرومیت‌زدایی در روستای های کمتر توسعه یافته حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در یک روستا که از قبل شناسایی شده است گروه جهادی متمرکز و به مدت سه سال این عزیزان به مردم روستاها خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه دیر افزود: این گروه‌ها در حوزه محرومیت زدایی در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی، بهداشتی، عمران و آبادانی به مردم مستضعف و کمتر توسعه یافته خدمات خوبی انجام می‌دهند و شاهد رضایت خیلی خوب در بین مردم این روستا هستیم و برنامه محوری حوزه مقاومت نجف اشرف در مدرسه روستای لوحک از توابع بخش آبدان لبخند را به لبان دانش‌آموزان نشاند.

داوریان تصریح کرد: مدرسه‌ای که چندین سال است تخریبی بوده و هیچ خدماتی به این مدرسه داده نمی‌شد اما گروه جهادی به همت مدیر مدرسه کارهای خوبی در زمینه مرمت بازسازی کلاس های درس، فضا سازی مدرسه، رنگ آمیزی و فضای پیرامون مدرسه خدمات خیلی خوبی ارائه شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر بیان کرد: علاوه بر برنامه های آموزشی دراین روستا ویزیت رایگان پزشک و ارائه خدمات با استفاده از یونیت دندان پزشکی انجام گرفته است.

وی ضمن تقدیر از رییس بسیج سازندگی استان بوشهر و فرمانده حوزه مقاومت نجف اشرف آبدان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی مذهبی به صورت متمرکز برگزار شد و در هفته شکوهمند دفاع مقدس پخش فیلم های حماسی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس را در این مدرسه شاهد بودیم واین یکی از فعالیت های سازمان بسیج مستضعفین وسپاه سیدالشهدا ع شهرستان دیر بود.

داوریان گفت:  گروه جهادی در این فصل گرما به صورت خودجوش از هیچ کوششی دریغ نکردند و به این مردم خدمت کردند و مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی امیدوار می‌کند و این حتی کمک شایانی به دولت است.

وی افزود: جاهایی که دولت توانایی ندارد بسیج مثل همیشه از اول انقلاب تاکنون پیشگام بوده و خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه در دستور کار داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر