پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۰۴۹
سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

فکرشهر:  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از فعالیت ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور عصر دوشنبه در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین حسینی اظهار داشت: در راستا برپایی موکب‌ها در مسیر زائران پیاده‌روی اربعین تلاش گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: فاز نخست موکب زائر حسین ریزی و شهدای مدافع حرم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در مرز شلمچه شهر خرمشهر ویژه پذیرایی و اسکان از زائرین ایام اربعین حسینی آماده شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بیان کرد: مدیریت مجموعه ۱۱ هکتاری زائر سرای زائر حسین ریزی با همکاری اوقاف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان و پشتیبانی می‌شود.

وی با اشاره به پذیرایی از ۱۳ هزار نفر در روز در این موکب در قالب نهار، شام و میان وعده، اضافه کرد: ۲۰۰ خادم افتخاری مساجد بوشهر در موکب زائر حسین ریزی به ارائه خدمات به زائران حسینی می‌پردازند.

اسماعیل‌پور از برپایی خیمه گاه حسینی به منظور اقامه نماز جماعت و استقرار روحانیون شبکه تبلیغی خبر داد و افزود: برپایی خیمه های معرفت و پاسخگویی به شبهات و نصب نرم افزارهای ادعیه بخشی دیگر از خدمات این موکب فرهنگی و خدماتی درون مرزی در مرز شهر خرمشهر است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان بوشهر ادامه داد: ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی و هشت چشمه حمام در جوار موکب شهدای مدافع حرم برای اسکان هزاری نفری این مجموعه ایجاده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر