دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۲۷
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: شعبه دو بوشهر، پایلوت اجرای طرح سامانه نامنویسی متمرکز کارگاه ها در استان شد.

به گزارش فکرشهر از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، یونس خسروانی در جلسه شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های سازمان مبنی بر اهداف دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک به بیمه شدگان، طرح نامنویسی متمرکز کارگاه، پیمان و پرونده الکترونیک اسناد و پرونده های جدیدالورود در استان های کشور در حال اجرا است و شعبه دو بوشهر، آغاز کننده اجرای این طرح در استان است.

وی افزود: شعبه دو بوشهر بعنوان شعبه پایلوت این استان برای اجرای طرح نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان در نظر گرفته شده است که پس از اجرای موفقیت آمیز آن در شعبه دو، این طرح را در سایر شعب استان نیز اجرایی خواهیم کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد ساختار یکسان برای شناسایی کارگاه های حقیقی و حقوقی با بهره گیری از پایگاه های مرجع نظیر ثبت شرکتها، ثبت احوال و... و امکان ارائه خدمات به ارباب رجوع در کلیه شعب، با برقراری درگاه غیرحضوری که در نهایت موجب رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع می شود، از جمله اهداف مهم اجرای این طرح هستند.
یونس خسروانی ادامه داد: پروژه نامنویسی متمرکز کارگاه و پیمان با نظارت دفتر راهبری سیستم ها بمنظور متمرکزسازی اطلاعات هویتی کارگاه های سراسر کشور و بهینه سازی فرآیند نامنویسی کارگاه در سیستم سبا اجرا شده است که با اجرای کامل این طرح بسیاری از امور و خدمات سازمان به شکل بهتری اصلاح می شود.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر