يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: پریسا نوشادی در فینال دهمین دوره رقابت های پاکت بیلیارد( ایت بال) کشور، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
کد خبر: ۴۸۱۷
شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: پریسا نوشادی در فینال دهمین دوره رقابت های پاکت بیلیارد( ایت بال) کشور، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش فکرشهر، دهمین دوره رقابت های پاکت بیلیارد (ایت بال بانوان) به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد که در نهایت پریسا نوشادی از جزیره خارگ موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
در فینال این رقابت ها پریسا نوشادی موفق شد با نتیجه 6 بر 3 المیرا کروبی (قهرمان چند دوره و نفر اول رنکینگ کشوری) را شکست دهد و مدال طلای این رقابت ها را از آن خود کند.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مریم اسدالهی نایب رئیس بانوان فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور و مقامات ورزشی استان چهارمحل و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.
نوشادی درباره این دوره از رقابت ها گفت: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود؛ با وجود وقت بسیار محدود، تنها در مدت 20 روز تمرین داشتم اما خوشبختانه با روحیه خوب و توکل به خداوند توانستم این موفقیت را کسب کنم.
وی افزود: در هوای بسیار گرم جزیره خارگ و امکانات محدود تمرین بسیار فشرده ای داشتم اما از آنجا که با حریف های خود آشنایی کامل داشتم به این پیروزی امیدوار بودم.
وی خواستار توجه بیشتر و توسعه این رشته ورزشی در سطح شرکت ملی نفت ایران شد و یادآور شد: استعدادهای بسیار خوب و درخشانی در سطح شرکت ملی نفت ایران و به ویژه شرکت پایانه های نفتی ایران وجود دارد که پیشتر نیز صاحب مقام های کشوری شده و در بسیاری از مسابقات جایگاه اول تا سوم را از آن خود کرده اند.
در دهمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد بانوان پریسا نوشادی، المیرا کروبی، مقام های اول و دوم و شقایق صانعی و منصوره نورآباد، دیگر شرکت کننده خارگی توانست به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.
این رقابت ها از 18 تا 20 مرداد ماه در شهرکرد برگزار شد.

منبع: نخ نیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر