دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۲۲۴
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۷

فکرشهر: فرماندار دشتی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای نظامی و امنیتی وحدت و همدلی خوبی در راستای آسایش مردم وجود دارد، گفت: جرائم خشن در شهرستان دشتی کاهش یافته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح شنبه در مراسم صحبگاه نیروی انتظامی شهرستان دشتی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی از حضور مقتدرانه بسیجیان سلحشور در استان بوشهر سراسر کشور به خصوص تجمع یکصد هزار نفری در استادیوم آزادی و بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب که باعث یاس و ناامیدی دشمنان و وحدت و همدلی مردم شد تجلیل کرد.

وی افزود: محکومیت آمریکا در دادگاه لاهه نیز دستاورد بسیار خوبی در عرصه سیاسی است که ناشی از ضعف دولت آمریکا و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

نادری با اشاره به اهمیت امنیت ادامه داد: اغلب دانشمندان از امنیت به عنوان حیاتی ترین نیاز بشر از گذشته تاکنون یاد کرده اند  زیر اساس تشکیل جامعه و سنگ زیر بنای ایجاد دولت و کشور تامین امنیت بوده است.

وی ادامه داد: در گذشته امنیت را در توانایی نظامی و برقراری صلح بعد از جنگ می دانستند اما امروز مفهوم امنیت تنها مسائل نظامی را در بر نمی گیرد بلکه تمام عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سرزمین، تمدن و جان انسانها را شامل می شود و در تمام زندگی انسان مصداق و معنی پیدا می کند.

نادری به ویژگی‌های امنیت نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: نسبی بودن امنیت، ذهنی بودن امنیت و تجزیه ناپذیر بودن امنیت از جمله این ویژگی ها است که به شمار می رود.

فرماندار دشتی شعار هفته نیروی انتظامی را «پلیس مقتدر امین مردم» عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی استان بوشهر و شهرستان دشتی عملکرد خوبی در تحقق این شعار داشته است و در بحث کشفیات مواد مخدر، دستگیری سارقین، کاهش جرائم خشن و تصادفات جاده ای عملکرد خوبی داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر