سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۴۴۴
جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵

فکرشهر: رئیس پلیس دیلم از متلاشی‌شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبرداد و گفت: از این باند محموله ۲۰ کیلوگرمی تریاک از یک خودرو سواری کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ رضا اسماعیلی در جمع خبرنگاران در دیلم با قدردانی از تعامل و همکاری مردم در عرصه ماموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: ضریب امنیت در شهرستان دیلم بسیار مطلوب است که در این راستا تخلفات در عرصه‌های مختلف در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و کشف می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، این هفته را فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد و تقویت ارتباطات مردم با نیروی انتظامی دانست و تاکید کرد: در هفته نیروی انتظامی برنامه‌های متنوعی در بخش‌های گوناگون ارائه شد که مورد توجه مردم قرار گرفت.

رئیس پلیس دیلم از متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر خبرداد و تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر در دیلم شدند.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به عملیات شناسایی، تعقیب و مراقبت در دستگیری این باند خاطر نشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در یک عملیات شناسایی و تعقیب و مراقبت موفق شدند دو نفر از اعضای باند قاچاق موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با اشاره به جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری بیان کرد: دو نفر از این باند از استان همجوار، مواد مخدر تهیه و پس از جاساز در خودرو سواری اقدام به جابجایی آن به استان خوزستان می‌کردند.

 رئیس پلیس شهرستان دیلم از کشف 20 کیلوگرم تریاک خبرداد و تصریح کرد: با یک عملیات غافلگیرانه در ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم هر دو متهم با یک دستگاه خودرو پژو 207 شناسایی و دستگیر شدند و در بازرسی از خودرو مقدار حدود 20 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر