يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۶۴۸
چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از صفر شدن هزینه صدور پروانه ساختمانی برای ساخت واحدهای مسکونی در بافت فرسوده و ناکارآمد بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، رضا عوض پور پیش از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: برای آن دسته از کسانی که مایل هستند در بافت فرسوده و ناکارآمد واحد مسکونی احداث کنند، سازمان برنامه و بودجه ۵۰ درصد هزینه را پرداخت می کند و شورا و شهرداری بوشهر هم مابقی ۵۰ درصد را تخفیف می دهد.

وی با قدردانی از شورا و شهرداری بوشهر برای تخفیف ۵۰ درصد پرداخت عوارض صدور پروانه ساختمانی بیان کرد: ضمن هماهنگی با سایر شهرداری های استان، امیدواری بقیه  شهرداری ها هم از الگوی شورا و شهرداری بوشهر برای کمک به مردم و بهبود وضعیت بافت ناکارآمد شهرها استفاده کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر گفت: اولویت مهم و اصلی ما ایجاد اشتغال و رونق کسب وکار و حمایت از طرح های کارآفرینی است و از دستگاه های اجرایی انتظار داریم این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

عوض پور با تاکید بر اهمیت موضوع واگذاری پروژه های عمرانی به بخش خصوصی گفت: واگذاری پروژه های عمرانی یک ضرورت جدی است و باید مد نظر مدیران باشد و اگر این طرح به مرحله اجرا برسد بزرگترین خدمت را به نظام اسلامی کردیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر