جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۶۶
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: امام جمعه عسلویه با تاکید بر اهمیت بالای استاندارد، گفت: استانداردسازی فعالیت‌ها در شهرستان عسلویه تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد صبح شنبه در دیدار سرپرست و کارکنان اداره استاندارد شهرستان عسلویه بیان داشت: مقوله استاندارد در تمامی زوایای زندگی مردم نقش بسیار مهم و حایز اهمیت دارد و نیاز مردم به استاندارد یک نیاز بسیار ضروری است.

وی یادآور شد: مسئولیتی که اداره استاندارد بر عهده دارد با جان و سلامتی مردم در ارتباط است و نقشی تاثیر گذار در جامعه دارد.

امام جمعه شهرستان عسلویه افزود: هفته استاندارد فرصت مناسبی برای فرهنگ‌سازی و فعالیت رسانه‌ای و ترویج و اشاعه استفاده از کالای با کیفیت ایرانی است.

سرپرست اداره استاندارد نیز ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری امام جمعه عسلویه با اداره استاندارد شهرستان گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره برای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی را بیان کرد.

حامد بهرامی یادآورشد: رعایت استاندارد در تولید باعث توسعه و رونق اقتصادی می‌شود و اگر تولید کننده‌ای بتواند برای تولید کالای خود استانداردها را رعایت کند تقاضا برای آن کالا بیشتر می‌شود و در نتیجه آن عرضه کالا هم بیشتر می‌شود.

وی افزود: سازمان ملی استاندارد برای تدوین و اجرای استانداردهای حلال بر اساس قانون سازمان ملی استاندارد گام‌های بلندی برداشته است.

استاندارد عسلویه در ساختمانی شایسته مستقر شود

فرماندار شهرستان عسلویه نیز در دیدار با رئیس استاندارد این شهرستان اظهار داشت: استاندارد باید ساختمانی در خور شهرستان عسلویه با توجه به قطب اقتصادی کشور احداث کند.

عبدالنبی یوسفی خواستار تغییر چارت سازمانی نمایندگی استاندارد به معاونت استاندارد شد و خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری و حمایت با استاندارد هستیم.

وی از تلاش های سرپرست استاندارد عسلویه تشکر کرد و گفت: تلاش های خوبی در حوزه استاندارد در شهرستان عسلویه صورت گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر