جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۷۶۷
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۰

فکرشهر: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیر گفت: تعامل با فعالان سیاسی و اجتماعی در شهرستان دیر تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مسعود تنگستانی صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی فعالان سیاسی اجتماعی بخش آبدان اظهار داشت: نشست‌های هم‌اندیشی طبق برنامه‌ریزی وعده داده شده قبلی در بخش های آبدان، بردخون و مرکزی انجام خواهد شد که امروز در خدمت فعالان سیاسی اجتماعی بخش آبدان هستیم.

وی اضافه کرد: نشست‌های هم اندیشی و گفتگو با اقشار مختلف مردم جزء برنامه‌های دولت تدبیر و امید است و در این جلسات مسئولین به عنوان مخاطبان مردم محسوب می‌شوند تا با استفاده از نظرات و پیشنهادات آنان، بتوانیم کمک به رشد و توسعه شهرستان و بخش کنیم.

تنگستانی به فعالان سیاسی و اجتماعی توصیه کرد که فعالیت سیاسی را در قالب احزاب و فعالیت اجتماعی را در قالب سمن ها دنبال کنند و اکر کسی بخواهد به عنوان فعال سیاسی اجتماعی شناخته شود باید در این حوزه‌ها فعالیت رسمی کند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان دیر، رشد و توسعه هر جامعه را منوط به رفتار و فعالیت های افراد آن جامعه بویژه فعالان سیاسی اجتماعی آن دانست و گفتن: شماها می بایست به عنوان الگویی برای دیگر شهروندان باشید و با تعامل و همراهی با یکدیگر و مطالبه گری منطقی، افکار عمومی نیز متقاعد کنید.

ابوالحسن گنخکی بخشدار آبدان نیز، هدف از تشکیل این جلسه را بحث و بررسی مسائل مختلف بیان کرد و از اعضا خواست که به بیان مطالب و دیدگاه های خود بپردازند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر