جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید موضوع خرید تضمینی محصول خرما را در دستور کار خود داشته باشد، بر لزوم وارد کردن این محصول در سبد کالای کارمندان تأکید کرد.به گزارش فکرشهر، سیدمهدی پورفاطمی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی به وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه باید خرید تضمینی محصول خرما را در دستور کار خود قرار دهد از طرفی دیگر دولت باید محصول خرما را در سبد کالای کارمندان قرار دهد تا کشاورزان منطقه مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۴۸۷۸
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۸

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی باید موضوع خرید تضمینی محصول خرما را در دستور کار خود داشته باشد، بر لزوم وارد کردن این محصول در سبد کالای کارمندان تأکید کرد.

به گزارش فکرشهر، سیدمهدی پورفاطمی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی به وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه باید خرید تضمینی محصول خرما را در دستور کار خود قرار دهد از طرفی دیگر دولت باید محصول خرما را در سبد کالای کارمندان قرار دهد تا کشاورزان منطقه مورد حمایت قرار گیرند.

پورفاطمی همچنین با اشاره به مشکلات کشاورزان و خربزه‌کاران در استان بوشهر افزود: در این رابطه بحرانی پیش آمده که باید از سوی دولت حمایت های مالی از کشاورزان صورت گیرد.

به نوشته ایسنا، وی بر لزوم گازرسانی به مردم استان بوشهر از سوی وزارت نفت تأکید کرد و گفت: دولت باید نسبت به مردم استان بوشهر عنایت ویژه‌ای داشته باشد تا مشکلات این استان به ویژه در حوزه مبلمان شهری، بهداشت و راه، حل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر