سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۸۸۲
سه‌شنبه ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: از آغاز سال جاری تا کنون ۲۰ هزار هم پوشانی بیمه سلامت در استان بوشهر شناسایی شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، پرویز رمضانی صبح سه شنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با گرامیداشت هفته سلامت اظهار داشت: حوزه سلامت یکی از رکن های مهم رفاه اجتماعی در جامعه است.

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت تلاش شد زمینه را برای کاهش پرداخت هزینه درمان از جیب مردم کاهش پیدا کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: هزینه درمان بیمه شدگان سلامت در سال ۹۲ بالغ بر ۸۸۰ میلیارد ریال بوده است که در سال گذشته این میزان به یک هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال رسیده است.

وی اصلی‌ترین برنامه بیمه سلامت را شناسایی هم‌پوشانی بیمه‌ای عنوان کرد و گفت: در راستای ارائه خدمات بهتر بیمه شدگان، شناسایی همپوشانی بیمه سلامت از جمله اولویت‌های ما است.

رمضانی عنوان کرد: شهروندانی که از دو دفترچه برخوردار هستند هرچه زودتر اقدام به حذف یک مورد آن کنند تا در زمان دریافت خدمات دچار مشکل نشوند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به افزایش هزینه خدمات بیمه ای در سطوح ۱، ۲ و ۳، خاطر نشان کرد: بیمه سلامت برنامه در راستای حذف هم پوشانی بیمه ها برای مدیریت هزینه ها با تامل بازیگر سازمان های بیمه گر انجام می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر