پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۳۱
چهارشنبه ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۴

فکرشهر: مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: خدمات‌دهی تامین اجتماعی در استان بوشهر گسترده‌تر می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبداله شیرکوند ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه درمانگاه تامین اجتماعی دیر اظهار داشت: استان بوشهر از منابع بسیار خوبی برخوردار است و می توان با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی توانمند، جایگاه و رتبه استان را ارتقاء داد.

وی، پیشرفت و تعالی تامین اجتماعی استان بوشهر را در گرو همدلی و همراهی تمامی حوزه های بیمه‌ای و درمانی تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: همه وظیفه داریم با وفاق و نگاه توسعه‌ای در جهت پیشبرد اهداف سازمان گام برداریم.

مدیر کل تامین اجتماعی بوشهر، ارتقای جایگاه استان در رتبه بندی کشوری را از برنامه های کاری برشمرد و گفت: با راه اندازی درمانگاه ملکی تامین اجتماعی دیر، شاهد کیفیت بهتر و ارتقای بهداشت و درمان در شهرستان دیر خواهیم بود و در راستای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم ورزید.

توسعه بخش درمانی تامین اجتماعی

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دیر تا اوایل سال ۹۸ خبر داد.

یلدا دارابیفت: این پروزه به مساحت هزار و ۷۰۰ متر، با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و با۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا اوایل سال ۹۸ به منظور خدمات دهی بهتر به شهروندان شهرستان دیر، به بهره برداری خواهد رسید.

دارابی با اشاره به اینکه درمانگاه تامین اجتماعی دیر هم اکنون در مکان استیجاری است گفت: با احداث این درمانگاه شرایط ارائه خدمات درمانی بهتر به مردم شریف شهرستان دیر علی الخصوص جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی فراهم خواهد شد.

وی با بیان بیان اینکه مرکز درمانی سازمان تامین اجتماعی شهرستان دیر در دو طبقه در حال احداث است اظهار داشت: این درمانگاه شامل بخش‌های اورژانس، پاراکلینیک، دندانپزشکی، آزمایشگاه و بخش های پشتیبانی است که با راه اندازی این مرکز، شاهد تحول اساسی در حوزه درمان تامین اجتماعی شهرستان خواهیم بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت:بیمارستان سلمان فارسی با ١٨۶ تخت، بیمارستان مهر برازجان با ۴٢  تخت و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه با ٣٢ تخت، سه بیمارستان تأمین اجتماعی در استان بوشهر هستند.

یلدا دارابی با بیان اینکه امیدواریم تا یکسال آینده با بهره برداری از پروژه های در دست احداث، همه مراکز درمانی استیجاری به مرکز ملکی تبدیل شوند، تصریح کرد: روند احداث درمانگاه های تامین اجتماعی جم، دیر و برازجان مطلوب است و درمانگاه دیلم نیز مرحله تغییر کاربری زمین از اداری به درمانی را سپری نموده و به زودی عملیات احداث این پروژه نیز آغاز خواهد شد.

تکمیل درمانگاه دیر

فرماندار شهرستان دیر نیز در این بازدید، گفت: با توجه به الزاماتی که در حمایت از این پروژه درمانی بنا به اهمیت آن در حوزه درمان شهرستان، دارد تمام تلاش خود را برای رفع موانع انجام خواهیم داد اما متولیان امور مربوطه باید در تسریع انجام تعهدات اقدام جدی داشته باشند.

حمزه اعتماد با بیان اینکه رفاه عمومی درمان و سلامت همه شهروندان، از مهمترین اولویت‌های مدیریت شهرستان است که نباید با اجرای ناقص برنامه‌ها آرامش آنان سلب شود، اظهار داشت: تامین اجتماعی برای خدمات دهی به افراد زیر پوشش گام های خوبی برداشته است.

فرماندار دیر گفت: فضای مناسب این مرکز درمانی امکان ارائه خدمات بیشتر و مناسب‌تر به جامعه تحت پوشش را فراهم خواهد کرد و سازمان تامین اجتماعی توانسته است در راستای سیاست های نظام و همگام با دولت و مسئولین در زمینه ارتقاء سلامت و رفاه مردم قدمهای خوبی بردارد.

لزوم توسعه خدمات به مردم

امام جمعه دیر نیز در این بازدید، کفت: تامین اجتماعی یکی از نهادهای ارزشمند حمایتی در کشور است و همواره با حجم بالای کار در راستای خدمت به مردم کوشش کرده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی، اظهار داشت: مرکز درمانی تامین اجتماعی دیر می تواند منشاء خدمات رسانی و مثمر ثمر برای شهرستان دیر باشد که امیدواریم ساخت این درمانگاه هر چه زودتر به پایان برسد.

پذیرش ماهانه ۷ هزار بیمار

رئیس تامین اجتماعی شهرستان دیر  در این بازدید گفت: ۳۱ هزار نفر از جمعیت این شهرستان که بیش از نیمی از جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و دارای دفترچه بیمه هستند و در حال حاضر ماهانه ۷ هزار بیمار در درمانگاه تامین اجتماعی دیر، پذیرش می شوند.

عبدالله عباسی، با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز درمانی، این درمانگاه از حالت استیجاری به ملکی تبدیل خواهد شد تا مراجعین محترم و جامعه بیمه شده در رفاه بیشتر بتوانند از خدمات سازمان بهرمند شودند، اظهار داشت: با توجه به انتقال خانم دکتر هادی سرپرست سابق درمانگاه به استان فارس، یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولان شهرستان، حضور دائم پزشک معتمد خواهد بود که با قول‌های مساعد مدیر درمان استان و ریس کمسیون پزشکی، بزودی این امر مرتفع خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر