چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۹۶۸
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استفاده مناسبی از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی استان بوشهر نشده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در دیدار با مسئولان اداره کل استاندارد استان بوشهر اظهار داشت: استانداردسازی در همه زمینه ها باید انجام شود تا شاهد بروز بحران‌ها نباشیم.

وی خواستار توجه ویژه به مسئله استاندارد در زمینه مبلمان شهری و طراحی و نظارت بر آیتم‌های خدمات رفاهی و شهری شد و اضافه کرد: یکی از مولفه‌های بسیار مهم در حوزه مبلمان شهری نورپردازی مناسب است که نقش مهمی در افزایش نشاط در شهر دارد.

امام جمعه بوشهر بر لزوم بهسازی معابر برای معلولان در سطح استان بوشهر تاکید کرد و افزود: در حوزه حمل و نقل معلولان شاهد مشکلات متعددی در استان هستیم و تاکسی و حمل و نقل عمومی برای این قشر وجود ندارد.

وی با اشاره به نگاه مثبت سازمان ملی استاندارد به استان بوشهر، تصریح کرد: در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه استاندارد استان بوشهر هستیم که با توجه به ظرفیت های موجود امکان تبدیل بوشهر به پایتخت استاندارد ایران وجود دارد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه برای پیشرفت استان بوشهر در همه زمینه‌ها به سمت استاندارد حرکت شود، خاطرنشان کرد: استاندارد سازی در حوزه سازه و ابنیه از جمله موارد مهم است که باید نسبت به آن توجه ویژه صورت گیرد.

وی به ظرفیت بالای استان بوشهر در حوزه دریا اشاره کرد و افزود: استان بوشهر دارای ۹۰۰ کیلومتر مرز دریایی است و اقتصاد کرانه ای از جمله ظرفیت های قابل کار در استان که تاکنون به خوبی مورد توجه نبوده است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به انتخاب استان بوشهر به عنوان منطقه ویژه علم و فناوری گفت: این انتخاب شورای انقلاب فرهنگی یکی از لازمه های آن استاندارد و توجه به موضوع های مرتبط با آن است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر