جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۱۴۱
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۷

فکرشهر:  مردم استان بوشهر در اربعین حسینی به سوگ نشتند و مراسم و برنامه‌های عزاداری متنوعی را نقاط مختلف استان بوشهر برگزار کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر  اظهار داشت: مردم عشق و علاقه بسیار زیادی به اهل بیت دارند و در ماه‌های محرم و صفر و به ویژه در ایام اربعین این شور به اوج می‌رسد.

حجت‌الاسلام با اشاره به حضور میلیون‌ها عاشق سید و سالار شهیدان از نقاط مختلف جهان در پیاده‌روی بزرگ اربعین خاطرنشان کرد: امسال نیز این همایش عظیم با شعار الحسین یجمعنا در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در سطح استان بوشهر نیز مراسم و برنامه‌های مختلف و متنوعی تدارک دیده شده است و مردم در اربعین سرور و سالار شهیدان به سوگ نشسته‌اند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد زیادی از هم‌استانی‌ها امسال توفیق حضور در راهپیمایی عظیم اربعین را داشته‌اند و یا اکنون در این سفر هستند.

نوشاد نوشادی ادامه داد: برخی از افراد نیز توفیق حضور در این همایش عظیم را نداشته‌اند و به همین منظور راهپیمایی جاماندگان اربعین در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم در بوشهر از ساعت ۱۶ امروز از بسیج مرکزی تا گلزار شهدا برگزار می‌شود که از عموم مردم برای حضور در این مراسم دعوت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر