سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۱۹۰
پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

فکرشهر:  مدیر آموزش و پرورش گناوه برنامه‌های ۱۳ آبان در شهرستان گناوه را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اسکندر احمدی عصر چهارشنبه در نشست مدیران سه مقطع مدارس شهرستان گناوه گفت: عرض تسلیت دارم به مناسبت اربعین حسینی، رحلت پیامبر بزرگ اسلام و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیه السلام و همچنین هفته بسیج دانش آموزی را گرامی می داریم.

وی افزود: روز ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی معرفی شده است و ما در تمامی مدارس با حضور مسئولین شهری این زنگ را به صدا در خواهیم آورد و بعد از آن با حضور همه جانبه در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد.

احمدی تصریح کرد: در روز ۱۳ آبان ماه اتفاقات مهمی برای کشور ما رقم خورده است در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ روز تبعید امام به ترکیه رقم خورد, ۱۳ آبان ۵۷ روز دانش آموز و به شهادت رسیدن دانش آموزان و دانشجویان و در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاده است.

وی اظهار داشت: بی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز مانند سال‌های گذشته باشکوه برگزار خواهد شد و مسیر راهپیمایی در شهرستان گناوه رأس ساعت ۹ صبح از یادمان شهدای گمنام تا مصلای نماز جمعه خواهد بود و انشاالله شاهد حضور گسترده فرهنگیان, دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه در این راهپیمایی عظیم خواهیم بود.

نشست مدیران سه مقطع  مدارس شهرستان گناوه با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان و روز دانش آموز با حضور بیش از ۱۰۰ مدیر در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناوه برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر