جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی« فکرشهر»:
فکرشهر - اسماء بوستانی: چندین سال است که مردم شهر برازجان، شهرستان دشتستان و استان بوشهر همزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) مسیر 15 کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم (ع) را با پای پیاده طی می‌کنند، اما امسال و طی روزهای اخیر دو پوستر متفاوت از دو محل متفاوت جهت محل شروع این پیاده روی در فضای مجازی منتشر شد.
کد خبر: ۴۹۳۳۵
دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

فکرشهر - اسماء بوستانی: چندین سال است که مردم شهر برازجان، شهرستان دشتستان و استان بوشهر همزمان با سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع)  مسیر 15 کیلومتری برازجان تا امامزاده ابراهیم (ع) را با پای پیاده طی می‌کنند، اما امسال و طی روزهای اخیر دو پوستر متفاوت از دو محل متفاوت جهت محل شروع این پیاده روی در فضای مجازی منتشر شد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی  فرمانداری دشتستان در گفتگو با  فکرشهر در خصوص زمان و مکان شروع پیاده روی ولایت در روز شهادت امام رضا (ع)  گفت: بنا به تصمیم شورای تامین شهرستان دشتستان،  شروع پیاده روی ولایت در روز پنج شنبه ۱۷ آبان ماه، از جلوی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی  در اواسط جاده امام زاده ابراهیم (ع) است.

به گزارش فکرشهر، جواد لقمان زاده با اعلام اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه از میدان کشاورز (محله والفجر) تا روستای نی نیزک (امامزاده ابراهیم (ع) ) در مسیر رفت تا ساعت ۱۵ همان روز اعمال می شود، گفت:  تردد وسایل نقلیه شخصی در این روز و در مسیر پیاده روی ممنوع می باشد.

وی از همکاری شهرداری برازجان در خصوص فراهم کردن وسایل نقلیه جهت رفاه حال زائرین خبر داد و افزود: ۳۰ دستگاه اتوبوس، ۷۰ دستگاه مینی بوس و ۱۰۰ دستگاه  تاکسی، از بامداد روز پنج شنبه فعالیت انتقال زائرین  از میدان کشاورز تا جلو تحقیقات کشاورزی راانجام خواهند داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ادامه داد:  از ساعت ۲ بامداد پنج شنبه، به جز خودروهای امنیتی و امدادی هیچ خودروی شخصی اجازه تردد از محله والفجر برازجان تا روستای نی نیزک را نخواهد داشت و صرفا وسائط نقلیه عمومی در این مسیر رفت و آمد خواهند کرد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر