پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۳۷۸
چهارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در شهرستان کنگان توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیده ماحوزی ظهر سه‌شنبه در نشست صمیمی جمعی از هنرمندان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه فرهنگ و هنر است و باید زمینه توسعه فعالیت‌ها در این حوزه فراهم شود.

وی با تقدیر از خدمات حسن مختارزاده رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان بیان کرد: امروز در خدمت شما هستیم تا هم از برادری بزرگوار و ارزشمند تشکر داشته باشم و هم اینکه ارادت خودم را نسبت به هنرمندان عزیز کنگان ادا کنم.

ماحوزی عنوان کرد: از سال ۸۳ که معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان بودم، افتخار آشنایی با ایشان را داشته‌ام و خدمات ارزنده ایشان را در دیر و کنگان شاهد بوده ام. مختارزاده با خوش ذوقی و هنری که داشتند، هنرمندان را به دور خود جمع کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر افزود: از نظر بنده، فردی که در حوزه فرهنگ و هنر کار می کند، هرچقدر تجربه بیشتری به دست بیاورد، قطعا می تواند سود بیشتری به فرهنگ و هنر بدهد.

وی اضافه کرد: همچنین برای ابوذر مختارزاده نیز آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ایشان نیز بتوانند به مانند پدر به شهرستان کنگان خدمت ارائه کند.

تدوین بسته فرهنگی برای کنگان

فرماندار شهرستان کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: هنر را یکی از جنبه های زیبای و کلید فهم زندگی بدانیم. هنر ایجاد عواطف و احساسات اجتماعی است؛ باید به هنرمندان توجه ویژه کنیم و هنر را پاس بداریم.

 فتح الله نوروزی افزود: هنر می تواند بسیاری از اصول و ارزش های اخلاقی را برای جامعه معرفی کند.

نوروزی گفت: یک بسته فرهنگی را برای شهرستان کنگان تهیه کرده ایم  و به خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای ارائه کرده‌ایم.

وی ادامه داد:  ظرفیت هنرمندان شهرستان را بیش از این می‌دانم و در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری هر کجا بتوانیم با علاقه در کنار شما قرار خواهیم گرفت.

فرماندار شهرستان کنگان گفت: در بدو ورود به شهرستان کنگان تلاش کردیم که رسانه های شهرستان را فعال تر کنیم که خوشبختانه فقط یک حرکت در حوزه رسانه شکل گرفته است و در راستای تقویت آن خواهیم کوشید.

نوروزی عنوان کرد: مصطفی صفایی اقدام بسیار خوبی در حوزه رسانه که همان آوردن هفته نامه رسمی برای شهرستان است، انجام داده اند. در واقع این اولین هفته نامه رسمی و مکتوب شهرستان کنگان است که با همراهی خوب خانم ماحوزی رقم خورد و قطعا می تواند در شناساندن و توسعه منطقه نقش ایفا کند. امیدوارم به زودی شاهد راه اندازی نخستین روزنامه نیز در شهرستان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر