جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۴۱۰
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: شهردار برازجان طی پیامی از حضور پرشور مردم در پیاده روی ولایت تشکر کرد.

به گزارش فکرشهر، متن این پیام چنین است:  هفدهم آبان‌ماه ۹۷ بدون تردید یکی از کم‌ نظیرترین جلوه‌های عشق و ارادت به خاندان رسول رحمت و مغفرت حضرت محمد (ص) به منصه ظهور رسید، عشقی که در محدوده‌ی زمان و مکان نمی گنجد و تمام حجم روح و جان مردمان این دیار را به تسخیر معنویت خویش در آورده است.

پنجشنبه هفدهم آبان ماه شما مردم شهید پرور و قهرمان برازجان عزیز، دشتستان قهرمان‌ پرور و مردمان نیک سیرت استان سرفراز بوشهر حماسه‌ای آفریدید که در وصف نمی گنجد و زبان از بیان شکوه و عظمتش قاصر است.
راهپیمایی پرشکوه ولایت در روز شهادت امام غریب، حضرت ثامن‌الحجج، علی‌ابن موسی‌الرضا علیه‌السلام نشان داد که گذر زمان و خیل نامرادی‌های روزگار نمی تواند ذره‌ای در عشق و ارادت ما مردمان ایران زمین نسبت به خاندان عصمت و طهارت خلل ایجاد کند.
اینجانب به عنوان خدمتگزار کوچک شما مردم شریف و شهید پرور برازجان در برابر عظمت وجود و بزرگی منش و ذات همه‌ی شما بزرگواران سر تعظیم فرود می‌آورم و همت بلندتان را می ستایم.
حماسه‌ی حضورتان را نمی توان به این راحتی در وصف و کلام گنجاند اما بر حسب وظیفه مراتب سپاس و امتنان خود را بابت شور و عشق الهی‌تان اعلام میدارم و آرزومندم همواره در پناه عشق اهل بیت علیهم السلام تندرست و سرافراز باشید.
جا دارد مراتب قدردانی و سپاس خود را از همه‌ی عزیزانی که در برگزاری این مراسم پرشکوه، برپایی ایستگاه های پذیرایی از عاشقان اهل بیت، حفظ نظم و امنیت مراسم و دیگر بخشهای ستادی و اجرایی راهپیمایی بزرگ ولایت تلاش کردند اعلام نمایم.

امام جمعه محترم شهر برازجان، فرمانداری محترم شهرستان دشتستان، فرماندهی و پرسنل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای تلاشگر انتظامی، اداره‌ی محترم اطلاعات، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، فرماندهی و پرسنل محترم راهنمایی رانندگی  ، سازمان تبلیغات اسلامی ، اصحاب رسانه و همه‌ی دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، هیات‌های مذهبی، سازمان های مردم نهاد، گروه های شهروندی و دیگر عزیزان پرتلاش و نیز همکاران عزیزم در مجموعه‌ی بزرگ شهرداری برازجان که در این حماسه‌ی ماندگار، توفیق خدمت به مردم قهرمان دشتستان را یافتید، خدا قوت و اجرتان با امام رضا (ع).
امیدوارم در پناه الطاف بیکران خداوندی همواره تندرست و سرفراز باشید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر