جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۴۲۷
جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ١٠ تخت جديد اعصاب و روان به مجموعه بيمارستان زينبيه خورموج افزوده مي شود.

 به گزارش فکرشهر از فارس، امروز سید کمال الدین شهریاری در حاشیه بازدید از بیمارستان زینبیه خورموج گفت: در نشستی که شهریورماه سال جاری با وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم درخواست کردیم با توجه به حجم بالای تعداد معلولان اعصاب و روان در شهرستان و جهت رفاه بیشتر ایشان و شهروندان در مجموعه بیمارستان زینبیه خورموج بخشی مجزأ تحت عنوان بخش اعصاب و روان احداث و به ارائه خدمات به شهروندان و بیماران بپردازد.

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: با پذیرش و موافقت درخواست مذکور توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر طرح جانمایی، نقشه ها و برآورد هزینه لازم را انجام تا نسبت به تامین اعتبار و تخصیص آن اقدام شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: با پیگیری های انجام شده در یک ماه اخیر و طراحی و تهیه نقشه های ساختمان بخش جدید با ١٠ تخت، اعتباری حدود 10 میلیارد ریال برآورد شد.

دکتر شهریاری در ادامه افزود: با پیگیری های انجام شده از معاونت های درمان و توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در هفته جاری مبلغ چهار میلیارد ریال جهت آغاز و اجرای فاز اول پروژه ابلاغ و تخصیص می یابد که امیدواریم کلنگ زنی پروژه در اسرع وقت انجام و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر