جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۵۴۰
دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۴

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: ورزشکاران این استان در 29 رشته ورزشی عضو تیم ملی هستند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، احمد بهروزیان ‌فرد روز دوشنبه در جمع ورزشکاران قهرمان پاراآسیایی استان بوشهر افزود: این استان از ظرفیت بالایی در عرصه ورزش قهرمانی برخوردار است تا جایی که بیش از 75 هزار ورزشکار آن در عرصه ورزش قهرمانی فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: 150 هزار ورزشکار استان بوشهر نیز در عرصه همگانی فعالیت دارند که توسعه ورزش های این عرصه رویکرد جدی اداره کل ورزش بوشهر است.

بهروزیان فرد یادآور د: ورزشکاران بوشهری در 52 رشته ورزشی در لیگ‌های استانی و کشوری حضور دارند.

وی با اشاره به موفقیت ورزشکاران استان بوشهر در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 اظهار داشت: در این رقابت ها 13 ورزشکار استان بوشهر حضور داشتند که موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ رنگ شدند.

بهروزیان فرد یادآور شد: پنج تن از این ورزشکاران 23 آبان ماه همراه با سایر افتخارآفرینان مسابقات پاراآسیایی با رهبر انقلاب دیدار می کنند.

وی افزود: این ورزشکاران شامل فریبا زنده‌بودی قهرمان شطرنج کم بینایان و مجید باقری نایب قهرمان شطرنج کم بینایان، سید عرفان حسینی لیراوی و امیرخسروانی دارنده 2 نشان برنز دو ومیدانی و عذرا مهدوی کیا دارنده یک نشان طلا و 2 برنز دو و میدانی کم بینایان پارا آسیایی جاکارتا هستند.

بهروزیان فرد با اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره ای بیان کرد: در این رقابت ها تیم ملی هشت بازیکن تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی را در اختیار داشت که این بازیکنان نقش ارزنده ای برای کسب عنوان ارزشمند قهرمانی ایفا کردند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر