جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دولت نگاه جدی به مسائل جوانان و ضرورت مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در جامعه دارد از این نظر جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند. به گزارش فکرشهر،  دکترمصطفی سالاری عصر امروز در دیدار با مشاوران امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد فرمانداری‌های این استان با بیان اینکه جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند اظهار کرد: جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند و بدون توجه به گرایش سیاسی و جناحی، بتوانند در فرآیند توسعه نقش آفرینی کنند. 
کد خبر: ۴۹۶۴
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: دولت نگاه جدی به مسائل جوانان و ضرورت مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در جامعه دارد از این نظر جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند.
 
به گزارش فکرشهر،  دکترمصطفی سالاری عصر امروز در دیدار با مشاوران امور جوانان و سازمان‌های مردم نهاد فرمانداری‌های این استان با بیان اینکه جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند اظهار کرد: جوانان باید در توسعه استان بوشهر حضوری موثر داشته باشند و بدون توجه به گرایش سیاسی و جناحی، بتوانند در فرآیند توسعه نقش آفرینی کنند.
 
وی با اشاره به ضرورت فعالیت سازمان‌های مردم نهاد برای رفع مشکلات جامعه افزود: اساس دولت یازدهم بر این است که به تنهائی همه وظایف را بر دوش نگیرد و تا آنجا که ممکن است و امکان دارد، درهمه اموروظایف را به مردم، انجمن‌ها و تشکل‌ها واگذار کند و در واقع دولت در کنار سازمان های خصوصی و تشکل های مردم نهاد، به پیش برود.
 
استاندار بوشهر از جوانان درخواست کرد تا در عرصه های مختلف جامعه حضوری فعال داشته باشند و در این باره اظهار داشت: حضور جوانان و فعال بودن تشکل های مردمی را به عنوان فرصتی برای توسعه تلقی نموده و معتقدیم هرچه زمینه مشارکت مردم تسهیل شود، بر قدرت جامعه و  دولت افزوده خواهد شد.
 
دکتر سالاری در ادامه سخنان خود با اشاره به معضلات اجتماعی و آسیب های موجود، اظهار داشت: دولت دست یاری خود را به سوی تشکل های مردمی برای مبارزه با آسیب های اجتماعی دراز کرده است و معقتدیم که برای مبارزه با آسیب های جدی که جامعه را تهدید می کند، سازمان های مردم نهاد باید بطور جدی وارد عمل شده و دولت نیز وظیفه دارد موانع فعالیت آنها را رفع کرده و حمایت های قانونی را از آنها به عمل آورد.
 
استاندار بوشهر از مشاوران امور جوانان فرمانداری ها درخواست نمود تا به طور جدی به مسایل جوانان در شهرستان های استان بپردازند و با ارائه برنامه های مفید و کاربردی، جوانان شهرستان های استان را درگیر مفهوم توسعه نموده و زمینه طرح دیدگاهها و نظرات آنها را در فرآیند توسعه بخش های مختلف استان فراهم سازند.
 
در ادامه این جلسه مشاوران امور جوانان و سازمان های مردم نهاد فرمانداری ها، دغدغه ها و دیدگاههای خود را با استاندار بوشهر در میان گذاشتند.

منبع: فکرشهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر