يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دیر بوشهر گفت: با استفاده از یک فروند کشتی ناجی غریق و نیروهای امدادی این شهرستان جستجو برای یافتن یک ملوان شناور باری ناپدید شده درآبهای ساحلی این بندر، ادامه دارد.به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد روزپنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای امداد ونجات دریایی این شهرستان شب گذشته پس از اطلاع از ناپدید شدن یک ملوان شناورباری متعلق به اهالی شهرستان گناوه عملیات جستجو را آغاز کردند اما تاکنون اثری ازاین ملوان پیدا نشده است.
کد خبر: ۴۹۶۵
پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: فرماندار دیر بوشهر گفت: با استفاده از یک فروند کشتی ناجی غریق و نیروهای امدادی این شهرستان جستجو برای یافتن یک ملوان شناور باری ناپدید شده درآبهای ساحلی این بندر، ادامه دارد.
به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد روزپنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: نیروهای امداد ونجات دریایی این شهرستان شب گذشته پس از اطلاع از ناپدید شدن یک ملوان شناورباری متعلق به اهالی شهرستان گناوه عملیات جستجو را آغاز کردند اما تاکنون اثری ازاین ملوان پیدا نشده است.

وی اضافه کرد: ناخدای این شناور باری که از کشور امارات عربی عازم بندر گناوه استان بوشهر بود در12 مایلی بندر دیر در آبهای خلیج فارس متوجه شده که یکی از ملوانانش ناپدید شده است که فوری موضوع را از طریق بی سیم به کشتی ناجی غریق در بندر دیر اطلاع داده است.

اعتماد ادامه داد: هم اکنون نیروهای امدادی درآبهای این بندر درحال گشت زنی برای یافتن اثر از این ملوان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر