جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۰۱
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

فکرشهر:  رئیس شورای ائمه جمعه اهل سنت بوشهر و امام جمعه اهل سنت کنگان گفت: حفظ وحدت شیعه و سنی دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، شیخ محمد جمالی اظهار داشت: رسول اکرم(ص) منادی وحدت و اتحاد و همدلی بین مسلمانان در سطح جهان بودند و همه ما باید در راستای تقویت وحدت بین امت اسلامی حرکت کنیم.

وی با اشاره به عشق و علاقه بالای مردم به پیامبر رحمت و خاندان مطهرش خاطرنشان کرد: این عشق و علاقه بیانگر بلوغ فکری جامعه است و به عنوان سند زنده اتحاد و همبستگی و همدلی موجود بین مردم شناخته می‌شود.

رئیس شورای ائمه جمعه اهل سنت بوشهر با اشاره به دسیسه‌های دشمنان بر علیه مسلمانان در نقاط مختلف جهان اضافه کرد: باید تلاش شود که به مسئله وحدت بیش از پیش توجه شود و اسیر نقشه‌های دشمنان نشویم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت، از این هفته بعنوان هدیه ویژه امام امت به جهان اسلام نام برد و بیان کرد: این هفته تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان و همایش همدلی و خنثی کننده توطئه‌های نفاق افکنانه دشمنان است.

جمالی با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت، ادامه داد: امروزه حرکت‌های نفاق و جریان‌های وحشی‌گری تکفیری، بیش از گذشته وحدت اسلامی را تهدید می‌کند و بر ماست که اجازه ندهیم وحدت ما خدشه‌دار شود.

امام جمعه اهل سنت کنگان خواستار حفظ هوشیاری امت اسلامی شد و افزود: دشمنان با هر روشی به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و برنامه و تهدیدات و تحریم‌های ظالمانه را علیه ملت بزرگ ایران اسلامی تدارک دیده اند و امروزه حفظ وحدت و مقاومت در مقابل توطئه‌های مستکبران و اطاعت از فرامین رهبری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر