پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۲۳
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: مانور امداد رسانی جاده‌ای با هدف آمادگی هر چه بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدماتی با حضور مسئولان در کنگان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار شهرستان کنگان بعد از ظهر چهارشنبه در پایان مانور امدادرسانی جاده‌ای در کنگان در جلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: با انجام آموزش های لازم و افزایش دانش مدیریت جامع بحران، باید آمادگی مقابله، بازسازی و بازتوانی را در حوادث و بلایای طبیعی احتمالی داشته باشیم.

فتح اله نوروزی با قدردانی از زحمات دست اندرکاران برگزاری این مانور بیان داشت: برگزاری این مانورها سبب افزایش توانمندی امداد گران و نیروهای تحت امر برای مقابله با حوادث می شود.

وی افزود: اجرای این مانور نشان از مشارکت و توان نیروهای امدادی و فعال شدن تیم بحران شهرستان در مواقع ضروری است.

نوروزی با تقدیر و تشکر از اقدامات خوب و سرعت عمل نیروهای امدادی حاضر در این مانور گفت: همه مدیران در مواقع بحران حضور فیزیکی داشته و مشارکت آنان می تواند به کاهش حوادث کمک کند.

فرماندار تصریح کرد: برگزاری مانورهای امداد و نجات، نقش مهمی در کاهش اثرات حوادث دارد و در این مانورها علاوه بر تمرین مقابله با حوادث، کاهش تلفات را در مواقعی بحرانی داریم.

وی بیان کرد: حفظ آمادگی یگان های امدادی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است زیرا حادثه و خطر همیشه در کمین است و برای مقابله با حوادث احتمالی همیشه باید از آمادگی کافی برخوردار باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر