پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۲۷
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۷

فکرشهر:  مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: کارنامه چهل سال توسعه و پیشرفت استان بوشهر به سمع و نظر مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی می رسد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید حسن ناظر مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر و رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز بوشهر با تولید و پخش مجموعه برنامه های رادیویی ، تلویزیونی ، خبری و فضای مجازی با ساختار گفتگو محور و با عنوان «کارنامه» عملکرد استانداران و مدیران ارشد چهل سال گذشته را به سمع و نظر مردم بعنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی بویژه نسل جوان و نوجوان می رساند.

وی با اشاره به ضرورت انعکاس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران در نکوداشت چهلمین سال پیروزی با شعار « افتخار به گذشته، امید به آینده» گفت: صدا و سیمای مرکز بوشهر به این مناسبت بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی و در گستره استانی، ملی و فراملی پخش می کند.

ناظر افزود: بیش از ۴۰ مستند رسانه ای با عنوان «کارنامه» با موضوعات کارنامه پیشتازان انقلاب اسلامی، کارنامه رویش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه مدیران ارشد اجرایی تولید و آماده پخش از شبکه استانی بوشهر است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر همچنین از تولید ۴۰ اثر هنری موشن گرافی و اینفوگرافی و پخش گسترده آن در فضای مجازی و پخش بیش از ۶۰ اثر موسیقیایی با موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی بعنوان دیگر برنامه های شبکه استانی بوشهر نام برد.

رئیس کارگروه رسانه و فضای مجازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بوشهر با اشاره به حضور موثر حدود ۱۰۰ رسانه استانی در قالب روزنامه، هفته نامه، خبرگزاری و پایگاههای رسمی اطلاع رسانی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و هم افزایی مناسب رسانه ای خدمات چهل ساله نظام جمهوری اسلامی ایران و با شعار « افتخار به گذشته، امید به آینده» به نسل های آینده انتقال و در پایان در جشنواره رسانه های برتر از فعالان برتر رسانه ای نکوداشت چهلمین سال پیروزی تجلیل شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر