جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۸۳۳
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

فکرشهر:  فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر و همکاری کمیته امداد شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، عبدالرضا دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر با همکاری کمیته امداد شهرستان بوشهر در روستاهای محروم آغاز شد.

وی اضافه کرد: ۱۹ منازل مسکونی که به همت بسیج سازندگی شهرستان قرار است ساخته شود، در روستاهای احمدی دویره، کره بند، محرزی، چاه‌کوتاه و تل‌سیاه خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر بیان کرد: تمامی منازل مسکونی ۵۰  متری هستند که آغاز ساخت آنها از ابتدای هفته بسیج است و همه آنها به مدت ۴۵ روز تحویل داده خواهد شد.

دشتی گفت: هدف از ساخت منازل مسکونی در روستاهای محروم خدمت‌رسانی به مستضعفین است و شناسایی نیازمندان توسط کمیته امداد شهرستان بوشهر صورت گرفته است و در ساخت این منازل هیچ مبلغی از نیازمندان گرفته نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کار و این امر مهم هرگز متوقف نخواهد شد و این حرکت های جهادی به سمت بالندگی و پیشرفت سوق داده خواهدشد که مردم شهرستان بوشهر شاهد مشاهده کاری های بهتر از این را توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر