شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر گفت: 289 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با 640 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد. به گزارش فکرشهر، دکتر سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه ستاد هفته دولت از مردادماه سال جاری تشکیل شده گفت:  این ستاد برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است که هفته دولت بهترین فرصت برای اعلام دستاوردهای دولت در یکسال گذشته است.مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر افزود: برنامه های هفته دولت در سه محور اجتماعی فرهنگی، اقتصادی عمرانی و گام های اساسی دولت در استان بوشهر تنظیم شده تا سه هدف مهم را محقق کند.
کد خبر: ۴۹۸۴
جمعه ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: دبیر ستاد هفته دولت استان بوشهر گفت: 289 پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با 640 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 به گزارش فکرشهر، دکتر سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه ستاد هفته دولت از مردادماه سال جاری تشکیل شده گفت:  این ستاد برنامه های متنوعی پیش بینی کرده است که هفته دولت بهترین فرصت برای اعلام دستاوردهای دولت در یکسال گذشته است.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر افزود: برنامه های هفته دولت در سه محور اجتماعی فرهنگی، اقتصادی عمرانی و گام های اساسی دولت در استان بوشهر تنظیم شده تا سه هدف مهم را محقق کند.

وی سه هدف هفته دولت را حفظ ارزشها و تحکیم پیوند ملت و دولت، اطلاع رسانی و بیان خدمات و عملکرد دولت و دریافت انتظارات و مطالبات مردم از دولت بر شمرد و اظهار کرد: شعار ابن هفته آرامش و امید تعیین شده است.

دکتر موسوی با اعلام این که 289 پروژه و طرح اقتصادی در سطح استان افتتاح می شود افزود: برای اجرای این پروژه ها و طرح ها بیش از 640 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی افزود:همچنین عملیات اجرایی 138 پروژه عمرانی و اقتصادی با 140 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در استان بوشهر آغاز خواهد شد.

دبیر ستاد هفته دولت در استان بوشهر با ذکر این نکته که بیش از 200 برنامه فرهنگی اجتماعی در هفته دولت اجرا خواهد شد گفت: در دوم شهریور مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی با حضور در بهشت صادق با شهیدان سرافراز تجدید میثاق می کنند.

دکتر موسوی افزود: مشابه این برنامه در همه شهرها و بخش ها نیز انجام خواهد شد.

وی به دیدار استاندار و مدیران استان با مردم و منتخبین اقشار مختلف اشاره کرد و افزود:  نشست هم اندیشی با فرزندان شهدای استان، همایش بانوان کارآفرین و نمایشگاه دستاوردهای بانوان، همایش مدیران جوان هم برگزار خواهد شد.

دکتر موسوی مهمترین پروژه های عمرانی را بیمارستان تامین اجتماعی در عسلویه، فضاهای ورزشی، آموزشی، عمران شهری، عمران روستایی، برق، گاز و مسکن مهر بیان و اعلام کرد: عملیات اجرایی تاسیسات آب شیرین کن بوشهر توسط بخش خصوصی با 42 میلیارد تومان شروع خواهد شد.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم و مسوولان برای شرکت در برنامه های هفته دولت اظهار داشت: استاندار و یا معاونین ایشان به همه شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر