دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۰۶
شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم انعکاس خدمات انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف گفت: حس امیدواری در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدلکریم گراوند صبح شنبه در نشست ستاد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن دنبال ایجاد حس ناامیدی در جامعه است و ما باید برای ایجاد حس امیدواری در جامعه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلامی همه دستگاه‌ها و گروه‌ها  و جناح‌ها در شرایطی که با جنگ تمام‌عیار اقتصادی مواجه هستیم باید مدیریت مناسبی داشته باشیم و با همدلی هم مسائل را به پبیش ببریم.

استاندار بوشهر خواستار تقویت وحدت و همدلی شد و افزود: نقص‌هایی هم وجود دارد ولی باید خدمات انقلاب را در مقابل مشکلات ببینیم که خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است و توطئه‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: دشمن همه امکانات خود را برای ایجاد حس ناامیدی در بین مردم پای کار آورده است تا ناکارآمدی این نظام را نشان دهد و بین مردم و نظام فاصله بیاندازد. باید دست در دست هم دهیم و با تلاش مضاعف در سطح جامعه حس امیدواری را گسترش دهیم.

گراوند تصریح کرد: دستگاه‌هایی و اجرایی همه توان خود را برای تکمیل پروژه‌هایی که می‌تواند باعث ایجاد حس امیدواری شود به کار بیرند. پروژه‌هایی که در دهه فجر افتتاح می‌شود اعتبارات لازم را تامین کرده‌ایم.

وی افزود: فرمانداران هم برای ایجاد حس رضایت در بین مردم تلاش کنند و در زمینه برنامه‌های دهه فجر برنامه‌های ویژه داشته باشند و در سطح استان و شهرستان اقدام کنند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: نقدهایی وجود دارد و باید ضمن بیان نقدها، خدمات انجام شده را هم ببینیم و با درک درست از این شرایط عملکرد مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید دست به دست هم دهیم و کنار هم باشیم و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را متفاوت از قبل اجرا کنیم تا زمینه امید و نشاط در جامعه فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر