سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۹۸۹
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طلاب حضوری عمل‌گرایانه و تکلیف‌مدارانه در صحنه‌ها داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در مراسم گرامیداشت بسیج طلاب و روحانیون بوشهر اظهار داشت: عملی که منبعث از ایمان باشد به عنوان بهترین اعمال انسان محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تصریح کرد: اعمال ارزشمند اعمالی هستند که ایمان و عمل همراه با هم باشد و دارای معیارهای صلاح بوده و نیاز جامعه را برآورده سازد.

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه در ایمان دارد اضافه کرد: احیاگری اسلام ایمانی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در پرتو هدایت امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه حوزه‌های علمیه علاوه بر فعالیت‌های علمی عرصه عمل و مبارزه با کفر و نفاق نیز بوده است، ادامه داد: بسیج طلاب اوج حضور عرصه ایمانی است که تفسیر عینی ایمان، علم و عمل صالح است.

وی با اشاره به جایگاه خاص بسیج طلاب و طلاب بسیجی خاطرنشان کرد: بسیاری در تلاشند تا از حوزه عمل را بگیرند و آن را محصور به علم کنند آن هم علمی که به درد جامعه نخورد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه حوزه علمیه باید پرچمدار علم، ایمان و عمل صالح باشد افزود: حوزه های علمیه باید در عرصه هدایت، و مراقبت در عرصه نظام و انقلاب در صحنه باشد که شهدای روحانی نیز در دوران دفاع مقدس چنین کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر