جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۰۲۵
سه‌شنبه ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳

فکرشهر:  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: فضای دانشگاه‌ها نباید تحت تاثیر سلیقه‌های فردی قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عادل دهدشتی ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک معاونین آموزشی و فرهنگی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان بوشهر با یادآوری در پیش بودن روز دانشجو اظهار داشت: فضای دانشگاه‌ها نباید تحت تاثیر سلیقه‌های فردی قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر لزوم قانونمداری در همه زمینه‌ها افزود: آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های اجرایی، چارچوب فعالیت تشکل‌های دانشجویی را در حوزه‌های مختلف صنفی، فرهنگی و سیاسی مشخص کرده است و اعمال سلیقه‌های خارج از ضوابط نباید محیط دانشگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

دبیر کمیسیون دانشجویی استان بوشهر اضافه کرد: مجوزهایی که از سوی هیئت نظارت بر فعالیت تشکل‌های دانشجویی چه به مناسب روز دانشجو و چه دیگر ایام صادر می‌شود، مبنای قانونی دارد و لغو یا جلوگیری از اجرای چنین برنامه هایی خارج از ضوابط آیین‌نامه‌ها و مخل آرامش و توسعه محیط‌های دانشجویی است.

دهدشتی ضمن تاکید بر ایجاد فضای توام با تعامل در دانشگاه‌ها بیان کرد: روسا و مسئولان دانشگاه باید برگزاری نشست‌های مستمر هم اندیشی در حوزه های مختلف را با همه طیف‌های دانشجویی در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر باید زمینه تعامل و هم اندیشی تشکل‌های مختلف دانشجویی را فراهم آورند تا ضمن حفظ استقلال این تشکل‌ها، فرصتِ هم افزایی، کارِ گروهی و تمرین گفتگو نیز میان آنها فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر