دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۱۵
پنجشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶

فکرشهر:  استاندار بوشهر با اشاره به تخصیص تسهیلات مناسب برای توسعه اشتغال در بخش روستایی، گفت: ظرفیت‌های روستاهای استان بوشهر برای توسعه اشتغال بکارگیری شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبداکریم گراوند صبح پنجشنبه در بررسی روند اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی شهرستان گناوه اظهار داشت: دولت تلاش ویژه‌ای برای توسعه اشتغال به ویژه در بخش روستایی دارد و اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص یافته است.

وی به ظرفیت‌های بالای روستاهای استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: استقبال خوبی را از سوی روستاییان استان بوشهر برای اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی شاهد بودیم و تهسلات خوبی در مرحله نخست به این بخش اختصاص یافت.

استاندار بوشهر با اشاره به اختصاص تسهیلات کم‌بهره برای توسعه اشتغال روستایی در سطح استان بیان کرد: در شهرستان گناوه نیز رفیت‌های خوبی برای توسعه اشتغال روستایی وجود دارد که می‌توان به گردشگری، تولیدی و تجاری اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های پرورش گاوشیری، پرورش اسب و آهو و تولیدات دکوراسیون از چوب ام.دی.اف در روستاهای  محمد صالحی، عباسی و شهرک صنعتی گناوه افزود: دو میلیارد ریال برای اجرای طرح پرورش آهو در گناوه با ظرفیت ۵۰ راس سرمایه‌گذاری شده است.

گراوند با اشاره به سرمایه‌گذاری پنج میلیارد ریالی برای اجرای طرح پرورش اسب در روستای محمد صالحی گناوه خاطرنشان کرد: یک میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح گاو شیری در روستای عباسی گناوه سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد ریالی برای اجرای طرح ساخت محصولات چوبی و دکوراسیون در شهرک صنعتی گناوه بیان کرد: ۵.۲ میلیارد ریال نیز برای طرح تولید درب ضد سرقت سرمایه‌گذاری شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر