دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۱۳۰
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: امام جمعه دیر اظهار داشت: نمایندگان مجلس به جای بیان مسائلی که دردی از مشکلات مردم را حل نمی کند پیگیر رفع مشکلات معیشتی جامعه باشند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه بندر دیر با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و تبریک روز مجلس اظهار داشت:ما از نمایندگان مجلس این انتظار به حق را داریم که از شهید مدرس الهام گرفته و آن عالم مجاهد را الگوی خود قرار داده و تحت تأثیر تهدیدها و تطمیع های دشمن قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه مجلس جایگاه بالایی دارد،افزود:ساده زیستی و رعایت مصالح و منافع ملی بر منافع شخصی مد نظر نمایندگان باشد.

امام جمعه بندر دیر با تأکید بر اینکه مجلس باید به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشد ادامه داد: امروز گرانی و بیکاری مردم به ویژه جوانان ما را در تنگنا قرارداده است.

وی گفت:نمایندگان باید پیگیر باشند که چرا برخی شرکت ها 3تا 4ماه است که حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند و به افرادی که چندماه مشغول کار شده اند می گویند شما پرونده ای ندارید و باید بروید.

حسینی ابراز کرد:گاهی اوقات بجای تقویت و تحکیم بنیان خانواده طرحی به مجلس می برند که زنان متأهل بدون اذن شوهر بتوانند به خارج بروند مگر چند نفر در کشور ما این مشکل را دارند که شما وقت مجلس را برای چنین مسائلی می گیرد.

وی درباره تصویب طرحی درباره اصلاح قانون انتخابات در یکی از کمیسیون های مجلس افزود: می خواهید راه را برای ضد دین در مجلس باز کنید، چرا از اسلام می ترسید.

امام جمعه بندر دیر در رابطه با روز قانون اساسی عنوان کرد: همگان پایبند به قانون باشیم و قانون اساسی را به عنوان میثاق ملی بدانیم و در راستای آن حرکت کنیم.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان احمد حیدری و سمنبر عالی پور یاد آور شد:انقلاب اسلامی ما به برکت خون های پاک شهیدان به ثمر نشسته و هرچه داریم از شهدا و بخاطر این جانفشانی هاست که انقلاب ما پایدار ایستاده است.

خطیب جمعه دیر تأکید کرد:تنها راه امت اسلامی در مقابل دشمنی دشمنان مقاومت است و ایستادگی ملت های مسلمان آمریکا و حامیانش را دستپاچه کرده است.

وی اضافه کرد:امروز انقلاب اسلامی ایران به درختی تناور تبدیل شده در اوج اقتدار قرار دارد و آمریکا و رژیم صهیونیستی در موضع استیصال و ضعف هستند.

حسینی بیان داشت:نقطه قوت ما باورهای دینی و سیاسی است و ملت ما در صحنه حضور دارند و امسال برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

وی با تقدیر از مواضع اخیر رئیس جمهور در دفاع از عزت ملت ایران تصریح کرد: این دفاع عزتمندانه از مواضع نظام اسلامی همیشه مورد انتظار مردم ما هست.

امام جمعه دیر با بیان اینکه با تقویت اعتقادات مردم و آشنایی بیشتر آنها با اموزه های دینی آمار جرائم و آسیب های اجتماعی کاهش می باید،خاطرنشان کرد:بدترین نوع خیانت ، خیانت نفوذی ها و کسانی که اسرار کشور را در اختیار بیگانگان قرار می دهند می باشد.

وی افزود:خیانت باعث سلب اعتماد و دزدی نیز موجب ناامنی می شود و آرامش را از جامعه می برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر