يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۱۸
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۴

فکرشهر: کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید برجسته کشوری در بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ظهر یکشنبه در حاشیه این کارگاه اظهار داشت: کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالحسین ناصری افزود: به منظور آشنایی اقشار تاثیر گذار با تربیت قرآنی و درونی کردن آموزه ها و فرهنگ قرآنی در جامعه، اولین کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی با گزینش ۸۰ نفر از خواهران علاقمند از طیف های مختلف در بوشهر برگزار شد.

وی بیان کرد: شرکت کنندگان در کارگاه سه روزه، معلمان آموزش و پرورش، مشاورین آسیب های اجتماعی بهزیستی و اداره کل زندان ها و نیز تعدادی از مربیان فعال تشکل های قرآنی استان بودند که در طی این سه روز در قالب کلاس های آموزشی و جلسات مشاوره با مبانی سبک زندگی قرآنی آشنا شدند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای این کارگاه سه روزه دو مدرس از مرکز کشور و یک مدرس استانی دعوت بعمل آمد.

وی افزود: دو مشاور و یک روانپزشک نیز در دو روز پایانی کارگاه در موضوعات مختلف خانواده، تربیت فرزند و... مشاوره های لازم و راهنمایی های متناسب با نیاز مراجعه کنندگان را ارائه کردند.

ناصری گفت: در نیم روز پایانی کارگاه در قالب اختتامیه، تعدادی از شرکت کنندگان از طیف های مختلف به بیان یک نکته، یک تجربه و یا بازخوردها و اثرات ایجاد شده کارگاه در رفتار و نگرش خود پرداختند که اشک های یکی از شرکت کنندگان همراه با ادای تعظیم و تکریم از اساتید از نکات جذاب و تاثیرگذار کارگاه بود.

وی افزود: کارگاه سه روزه سبک زندگی قرآنی که در مرکز آموزش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوشهر برگزار شد با جمع بندی پایانی توسط دکتر کامران زمان نامیان از مدرسین برجسته کارگاه به کار خود پایان داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر