پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۲۳۸
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: رشته های مورد نیاز در هنرستان‌های این شهرستان باید متناسب با بازار کار باشد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی از تلاشهای احمد طیبیان مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان دشتی تقدیر و انتصاب علی حسینی به سمت مدیر جدید این اداره تبریک عرض کرد و اظهار داشت: انتظار داریم مدیر جدید با توان بیشتر و برنامه ریزی بهتر گامهای بهتری برای آموزش و پرورش بردارد.

وی با اشاره به ظرفیت هنرستان‌های شهرستان افزود: رشته هایی که در هنرستانهای شهرستان ایجاد می شود باید متناسب با بازار کار و اشتغال باشد.

نادری بیان کرد: شهرستان در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، شیلات، گردشگری از ظرفیت های خوبی برخوردار که می طلبد توجه جدی به آنها صورت بگیرد.

وی بر ضرورت ارتباط بیشتر هنرستان‌ها با فنی حرفه ای شهرستان تاکید کرد وادامه داد: هنرستانها از ظرفیت خوب فنی حرفه ای شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنند.

نادری از اجرای طرح نماد در سطح شهرستان به عنوان پایلوت در سطح استان خبر داد و گفت: آسیب های اجتماعی یکی از دغدغه های اصلی جامعه است که باید توجه ویژه ای به آن به خصوص در مدارس صورت بگیرد.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: برای اجرای پروژه های آموزشی در سطح شهرستان اعتبارات خوبی امسال اختصاص داده شده که می طلبد در روند اجرای این پروژه ها تسریع شود.

وی بر ضرورت فعال شدن کارگروه های شورای آموزش و پرورش در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: پروژه هایی که با مشارکت خیرین در دست اجرا است قطعا حمایت و تامین اعتبار می‌شود.

نادری تصریح کرد: برنامه‌های نشاط اجتماعی در مدارس شهرستان افزایش یابد و باید تلاش شود در طول سال برنامه های مختلف هنری و غیره برای دانش آموزان پیش بینی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر