جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۳۸۶
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: امام جمعه چغادک اظهار داشت: همچنان که از روز اول پروژه عرض کردم باید در روند کار تسریع شود و کار به صورت جهادی پیش برود و هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت بگیرد و شهرداری تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا سریعتر به نتیجه برسد.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام رضا خدری امروز در خطبه های نماز جمعه چغادک با اشاره به روز دانشجو اظهار داشت: آغاز خیزش جنبش دانشجویى، قیام دربرابراستکبار بود.

امام جمعه چغادک افزود: 16 آذر 1332 کمتر از چهار ماه بعد از کودتای آمریکایی 28 مرداد با ورود نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا، دانشجویان دانشگاه تهران به پا خاستند و سه نفر از آنان به شهادت رسیدند ولی آمریکا در بهره برداری از اهداف کودتاه تقریباً ناکام ماند.

وی با اشاره به بیانات امام(ره) که «کلیدسعادت یک کشور به دست معلم و دانشجو است به رسالت های جنبش دانشجویی پرداخت و افزود: تلاش برای فراگیر سازی گفتمان انقلابی گری، افزایش سطح آگاهی و تحلیل سیاسی و دینی، فساد ستیزی و مطالبه عدالت و تلاش برای ایجاد روحیه جهادی و خدمت رسانی به جامعه از جمله رسالت های جنبش دانشجویی است.

حجت الاسلام خدری به آفات جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن در پروژه نفوذ و بازی کردن در زمین دشمن، دور شدن از آرمانها و گم کردن اهداف واقعی از جمله آفات جنبش دانشجویی است.

امام جمعه چغادک بر لزوم همدلی بیشتر جهت رفع مشکلات در شهر تاکید کرد و گفت: خدماتی که توسط مسؤولین شهر انجام می گیرد خدمات خوب و قابل تقدیری است. مدتی است که راجع به برخی از پروژ ه­های عمرانی از جمله پروژه بازسازی خیابان اصلی شهر حرف و حدیث­هایی مطرح می­شود که گفتن چند نکته پیرامون آن ضروری است.

وی افزود: قاعدتاً هر پروژه ­ای که شروع می شود سختی­ های خاص خود را دارد و برخی از امور غیر قابل پیش بینی هم ممکن است دامنگیر آن شود و باعث طولانی تر شدن کار شود. در این صورت با اینکه مردم حق دارند نسبت به مشکلات مرتبط با آن گلایه کنند ولی نباید صبوری و امید خود را از دست بدهند و نباید سخنان ناامید کننده در بین مردم رواج پیدا کند.

خدری در توصیه ای به منتقدین گفت: برخی از مسؤولین و یا اهالی رسانه که نسبت به پروژه انتقاد دارند از دایره انصاف خارج نشوند و به خاطر گلایه از یک پروژه، همه مسائل را زیر سؤال نبرند و کارهای خوب را نادیده نگیرند.

امام جمعه چغادک همچنین در توصیه ای به مسؤلین شهرداری این شهر گفت: همچنان که از روز اول پروژه عرض کردم باید در روند کار تسریع شود و کار به صورت جهادی پیش برود و هیچ کوتاهی نباید در این خصوص صورت بگیرد و شهرداری تمام تلاش خود را به کار بگیرد تا سریعتر به نتیجه برسد.

وی افزود: فقط با همدلی و اتحاد و پرهیز از دو دستگی و مشوش کردن ذهن و آرامش مردم می توانیم به نتیجه برسیم؛ ما امید به پروژه­ های مهمتری داریم که ان شاءالله با همدلی و همراهی همه مردم و مسؤولین باید به آن پیشرفت ­ها دست پیدا کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر