سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: صبح امروز17 آذر ماه شهردار برازجان اعلام کرد: مراحل نهایی ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان در مراجع ذیصلاح در حال طی شدن است.
کد خبر: ۵۰۴۲۱
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵

فکرشهر: صبح امروز17 آذر ماه  شهردار برازجان اعلام کرد: مراحل نهایی ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان در مراجع ذیصلاح در حال طی شدن است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، محمد حسن محمدی افزود:  با تهیه و ارائه‌ی مدارک و مستندات قانونی مورد نیاز به وزارت کشور و اخذ تاییدیه‌های لازم، ان‌شاالله به زودی شاهد ارتقاء درجه‌ی شهرداری برازجان از درجه‌ی ۸ به درجه‌ی ۹ خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: این امر می تواند بسترساز رشد و توسعه‌ی همه‌جانبه‌ی شهرداری و شهر عزیزمان برازجان باشد و بهبود کیفیت فعالیت و خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان عزیز برازجانی را به همراه بیاورد.

وی ضمن تشکر ویژه از مجموعه استانداری و فرمانداری، دکتر ستوده معاونت عمرانی استانداری، مهندس بردستانی مدیرکل دفتر امور شهری، شورای اسلامی شهر برازجان و همه کسانی که در این امر مهم حمایت و همکاری شایان توجهی داشته‌اند، اظهار داشت: امیدواریم مراحل نهایی تایید درجه‌ی جدید شهرداری برازجان به سرعت انجام شده و به نتیجه برسد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۴
افرین به شهردار محترم زحمتکش
بچه نیست و جاش خیسه
|
-
|
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۵
بچه نیست و جاش خیسه
حکایت ما همان حکایت همیشگی جن و بسم الله شده بود: هر وقت پی کاری که باید انجام میشد میرفتم مسوؤل مربوطه تشریف نداشتند و سر میز خدمت و در اتاق خدمت حاضر نبودند ،
نبودند که بگوید: عبادت بحز در رفتن از سر کار نیست

آنروز که رفتم اتفاقا برای اولین بار بود که دیدم اتاق خدمت قفل نیست و سر و صدایی از درون اتاق خدمت ، اتاقی که بجز خدمت خلق است، بگوش میرسید! شوق زده از اینکه که شکار بالاخره در دام افتاد و گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی در را زدم و هول هولکی هل دادم تا بروم تو. در که ایندفعه قفل نبود باز شد؛ اما بچه نبود و جاش خیس بود، یعنی « جای خیار کلم بی » ! .... گارگرها بودند که داشتند اتاق را تعمیر و دکور بندی و تزیین و نو نوار میکردند! د
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر