پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۶۰۱
پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۶

فکرشهر:  نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات‌دهی به مردم به دور از جناح بندی های سیاسی انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد باقر سعادت صبح پنجشنبه در نشست با مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر و روسای ادارات این نهاد در سطح شهرستان دشتستان در شهر برازجان اظهار داشت: هر نوع خدماتی که به مردم داده می شود اگر به دور از جناح بندی های سیاسی باشد، حلاوت آن بیشتر و بهتر توسط مردم چشیده می شود هر چند هیچ مسئولی در دولت و مجلس حقی ندارد که بابت حمایت از مردم و به خصوص محرومین منتی بر سر آنها بگذارد.

وی افزود: کمیته امداد با نگاه وسیع مهندس فتاح و بدور از سیاسی کاری توانسته خدمات ماندگاری را به مردم محروم جامعه ارائه کند که قابل تقدیر است.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خود را امدادگر می دانم و با توجه به سابقه فعالیتی که در طی بیش از یک دهه در کمیته امداد داشته ام خود را فارغ از مشکلات اقشار نیازمند نمی بینم و بر مشکلات آنها کاملا واقف هستم.

سعادت ادامه داد: در بررسی ها به این نتیجه رسیده ام که کمیته امداد استان بوشهر در طی مدت دوران نمایندگیم در مجلس هیچ گاه دچار سیاسی کاری نشده و صرفا به شکل خالص در راستای وظایف محوله و فقرزدایی گام بر داشته است.

وی در خصوص افزایش میزان مستمری مددجویان کمیته امداد، بیان کرد: هر چند سعی و تلاش بیشتری برای افزایش مستمری مددجویان و سایر خدمات به این افراد می کنیم اما اگر توسط دولت در لایحه بودجه سال آینده افزایشی گنجانده شده بود به راحتی می توان از این میزان افزایش دفاع کرد.

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: عملکرد کمیته امداد در سطح کلان، استانی و محلی نشان می دهد که از یک مقبولیت خوبی در بین نمایندگان مجلس و دولتمردان بر خوردار است و با یک نظر مثبت به دنبال افزایش خدمات به مددجویان این نهاد هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر