شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همه تلاش دولت ایجاد آرامش و امید درمردم است و با وجود این که هم اکنون آرامش خوبی درجامعه وجود دارد باید برای تقویت امید مشکلات عمده مردم بویژه اشتغال جوانان را پیگیری و برطرف کنیم.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز دوشنبه درنشست هم اندیشی توسعه بخش کاکی شهرستان دشتی افزود: هم اکنون دراستان بوشهر دغدغه همه مسوولان و مردم ایجاد اشتغال برای جوانان در پارس جنوبی است.
کد خبر: ۵۰۸۱
دوشنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: همه تلاش دولت ایجاد آرامش و امید درمردم است و با وجود این که هم اکنون آرامش خوبی درجامعه وجود دارد باید برای تقویت امید مشکلات عمده مردم بویژه اشتغال جوانان را پیگیری و برطرف کنیم.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز دوشنبه درنشست هم اندیشی توسعه بخش کاکی شهرستان دشتی افزود: هم اکنون دراستان بوشهر دغدغه همه مسوولان و مردم ایجاد اشتغال برای جوانان در پارس جنوبی است.

وی اضافه کرد: این درحالی است که استان بوشهر دارای ظرفیت های متعددی در حوزه اشتغال است که می توانیم بر آنها تمرکز کنیم و در کنار آن باید به تقویت نیروی انسانی هم باید توجه شود.

سالاری ادامه داد: خادمان ملت در استان بوشهر برای تسریع فرآیند توسعه استان، همه تلاش خود را بر تدوین برنامه های عملیاتی برای حل نابسامانی و مسائل ضروری مردم بکار گرفته اند.

استانداربوشهربیان کرد: با افزایش کارایی تخصیص منابع و استفاده از دیدگاه صاحب نظران و کارشناسان همه اهدافمان به سوی رشد اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال درآمدزا دراین استان است.

وی با بیان این که باید ظرفیت کشاورزی با تکنولوژی به هم آمیخته شود و گلخانه های استان توسعه یابد، افزود: باید در کنار گسترش کشاورزی به صنایع تبدیلی با تسهیلات مختلف حمایتی، توجه کرد.

سالاری اظهارکرد: جوانان کارآفرین استان را شناسایی و در صورت درخواست برای فعالیت، مجوز و حمایت با توجه به مقررات و بضاعتی که دستگاه های اجرایی دارند، آنان را یاری کنیم.

وی از تشکیل کانون مدیران جوان استان بوشهر خبرداد و گفت: کانون مدیران جوان استان بوشهر به سبب این که بیشتر مدیران استان بوشهر از قشر جوان هستند تشکیل شده و درهفته دولت همایشی در این زمینه برگزار می شود. 

استاندار بوشهر گفت: از اهل قلم، هنرمندان و فرهنگیان حمایت می کنیم و همه تلاش خود را برای این که محدودیت های غیرقانونی بر اهالی فرهنگ و قلم اعمال نشود و اگر محدودیتی درجایی به صورت موردی وجود داشت بکار می گیریم.

سالاری بیان کرد: مردم و رسانه ها به هر صورتی که با ما سخن بگویند ناراحت نمی شویم، بلکه ارتباط آنان با مسوولان باعث تسریع در حل مشکلات خواهد شد.

استاندار بوشهرگفت: در هفته گذشته در نشستی که با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، 20 مصوبه برای توسعه زیرساخت ها و پهنای باند اینترنت و دیتا در استان بوشهر تصویب شد که تا پایان سال بیشتر آنها اجرایی می شوند.

وی افزود: همچنین تا دو ماه آینده مسیر دوم ورودی اینترنت به استان بوشهر از طریق اصفهان – شیراز برقرار خواهد شد و مسیر ورودی کنونی اینترنت استان که از استان هرمزگان است نیز تقویت و گسترش می یابد.

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت های شهرستان دشتی در حوزه محصولات آبزی پروری، کشاورزی ، نفت و گاز و کشاورزی بسیار مطلوب است و دولت برای توسعه و استفاده ازاین ظرفیت ها براساس اولویت برنامه ریزی های دقیقی انجام می دهد.

سالاری با بیان این که اعتبارات بخش کاکی نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است، گفت: بازارچه میوه و تره بار و یکی از پروژه های درخواستی عمران شهری بخش کاکی را ساماندهی و بازسازی خواهیم کرد.

استاندار بوشهر یادآور شد: همچنین با اختصاص اعتبار لازم برای عملیات آبرسانی روستاهای زیارت، لاور ساحلی، کبگان و گلستان، امسال شاهد آبرسانی به این روستاها خواهیم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر