دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۱۴
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: امام جمعه شهر برازجان گفت: منافقان در فتنه ی سال 88 نقش پر رنگی را ایفا کردند و جز کلیدی ترین نفرات این طرح بر علیه جمهوری اسلامی بودند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت الاسلام حسن مصلح در خطبه های نماز جمعه شهر برازجان اظهار داشت : دشمن در انتخابات ۱۳۸۸برنامه های خود را برای عملیاتی نمودن سه گام تغییر باور ،افکار و رفتار انجام داد که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ایران ختم شود که به تغییر آنها پایان نظام جمهوری اسلامی باشد.

امام جمعه برازجان افزود: دشمنان در پیگیری هدف های خود که همانا تغییر ساختاری سیاسی جمهوری اسلامی بود شکست خوردند،  تاکتیک جنگ نرم دشمن در فتنه ۱۳۸۸دروغ بزرگ ، شایعه سازی ، استفاده از نمادهای مذهبی و ملی ، شخصیت سازی ،کشته سازی ، استفاده از جاذبه های جنسی و ادعاهای بی جا بود .

وی تاکید کرد: منافقان در فتنه ی سال 88 نقش پر رنگی را ایفا کردند و جز کلیدی ترین نفرات این طرح بر علیه جمهوری اسلامی بودند.

مصلح بیان کرد :نقش منافقان در جامعه ایجاد عداوت ، اختلاف ،دشمنی در جامعه ،همکاری با دشمنان اسلام جهت ضربه زدن به مسلمانان ، شایعه پراکنی وتهمت زنی علیه رهبران جامعه اسلامی ، تشویق مسلمانان به نافرمانی از دستورات رهبران خود ، انجام فعالیت های جاسوسی علیه مسلمانان ، مسخره کردن ارزش ها و مقدسات دینی ، تشکیل جلسات سری علیه مسلمانان ، فریب دادن مسلمانان ساده لوح در جامعه و ایجاد درگیری در میان مسلمانان بود .

وی به  تاسیس ثبت احوال اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات مختلف در ثبت احوال منجر به کاهش مراجعه غیرضروری مردم ، صرفه جویی در هزینه ها ، وقت، کاهش ترافیک و مصرف سوخت شده است .

حجت السلام حسن مصلح در پایان بیان داشت : روز 5 دی  روز ملّی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی" نامیده شده است و هدف از یادآوری و بزرگداشت آن جلب نظر و توجه عمومی به مخاطرات ناشی از وقوع پدیده‌های طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان، خشکسالی و شناسایی عوامل پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از آن خصوصاً تلفات جانی و گسترش فرهنگ ایمنی در جامعه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر