يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۰۹۵۹
شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۲

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، نمایشگاه ملی پوستر و تصویرسازی حمایت از کالای ایرانی در بوشهر گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، رئیس حوزه هنری استان بوشهر پیش از ظهر شنبه در نمایشگاه ملی پوستر و تصویرسازی حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۳۵ اثر با هنرمندی ۷۵ هنرمند برجسته کشور ارائه شده است.

امید پارسایی‌فر با اشاره به اینکه نمایشگاه ملی پوستر و تصویرسازی حمایت در ۱۲ روز نخست دی‌ماه در نگارخانه حوزه هنری بوشهر میزبان علاقمندان است افزود: بوشهر بعد از تهران دومین استان میزبان این نمایشگاه است.

وی با اشاره به آمادگی حوزه هنری استان بوشهر برای میزبانی از قشرهای مختلف و بویژه جامعه دانش آموزی و دانشجویی استان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه پس از نگارخانه بوشهر در سطح بازار، مجتمع‌های تجاری شهرستان‌های استان نمایش داده خواهد شد.

معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر نیز به اهمیت بالای برگزاری نمایشگاه ملی پوستر و تصویرسازی حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید ایرانی نیازمند برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی است که ارزش بالایی دارند.

عباس نامدارزاده خواستار رفع موانع فراروی تولید کنندگان شد و بیان کرد: ارائه موانع فراروی تولید کننده ایرانی به مسئولان در قالب هنر می‌تواند زمینه‌ساز رفع این مشکلات و افزایش کیفیت و رونق تولید باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر