دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۲۸
دوشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۰

فکرشهر: فرماندار و رئیس مدیریت بحران شهرستان دشتی گفت: مانور امداد نجات استان بوشهر در شهرستان دشتی با مشارکت بیش از ۲۰۰ نفر عوامل امدادی برگزار می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دشتی اظهار داشت: این مانور روز چهارشنبه پنجم دی ماه همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی در اطراف روستای بحیری از توابع بخش مرکزی برگزار می شود.

وی افزود: این مانور در راستای ایجاد آمادگی بیشتر تیم های امداد نجات و واکنش سریع در حوادث و تمرین و آماده سازی اعضاء برای مقابله با حوادث واقعی است.

نادری ادامه داد: برگزاری چنین مانورهایی نقش بسزایی در رفع نواقصات دارد تا ظرفیت ها را بسنجیم و در حوادث بهتر تصمیم گیری کنیم.

فرماندار دشتی با بیان اینکه این مانور بدلیل استانی بودن از ظرفیت شهرستانهای معین نیز استفاده می شود، ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مانور مشارکت و همکاری داشته باشند.

وی بر ضرورت فعال شدن کارگروه ها در سطح شهرستان تاکید کرد و گفت: در روند تدوین سند جامع بحران شهرستان دشتی تسریع شود.

نادری اضافه کرد: آموزش های اولیه به صورت عمومی در روستاها برگزار شود که اگر خدای نکرده حادثه ای رخ داد تا آمدن نیروهای امدادی مردم خودشان بتوانند اقدامات اولیه را انجام بدهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر