يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۰۵۲
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶

فکرشهر:  جشن دانش آموختگی دانشجویان مرکز الزهرا(س) با حضور دانش آموختگان و خانواده‌هایشان در سالن همایش پردیس بنت الهدی بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر منصوری نسب رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر عصر دوشنبه در این آئین اظهار داشت: از امروز جمعی از دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر مرکز الزهرا(س) دانش آموخته و وارد عرصه کسب و کار و تلاش و صنعت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: قابلیت دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه کشور میزان ایجاد کسب و کار مشخص است لذا برگزاری این مراسم در دو حالت برای ما غرورآفرین است.

منصوری نسب افزود: امروز به خود می بالیم و افتخار می کنیم که حاصل تلاش همکارانم در دانشگاه و همچنین همت بلند و مجدانه تک تک دانشجویان به ثمر نشسته است و منجر به تربیت تکنسین ماهر و مجرب و پنجه های کارآمد شده است و این نیاز ضروری کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای ما افتخار است که کشور امروز به واسطه مهارت و دانش آموختگی تک تک شما دانشجویان وارد عرصه و فضای کسب و کار می شود که توسعه و اشتغال پایدار بدنبال دارد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با بیان اینکه نیاز امروز کشور وجود دانشگاه فنی و حرفه ای است، خاطرنشان کرد: در آینده افرادی مانند شما وارد عرصه کسب و کار جامعه می‌شوید و امیدواریم بتوانید زمینه‌های کارآفرینی کشور را فراهم کنید.

منصوری نسب خطاب به دانشجویان بیان کرد: امیدوارم وقتی وارد جامعه می شوید علاوه بر مهارت فنی مهارت های اجتماعی و فرهنگی را وارد جامعه کنید. جامعه ما سخت به این مهارت ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: شما در آینده مدیران این کشور خواهید بود لذا خواهشی دارم که علاوه بر مهارت فنی مهارت چگونه و بهتر زیستن را در جامعه و کشور ترویج دهید. شما می توانید مروجان واقعی فرهنگ، عدالت، مهارت و توانمند سازی باشید. کشور نیاز به دانشجویانی مانند دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر