شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۱۲۳
چهارشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سمینار آموزشی اجرای پروژه نسخه الکترونیک که با حضور پزشکان و مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی بوشهر و به میزبانی دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی برگزار شد با اشاره به حذف دفترچه درمانی درمراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی گفت: طرح حذف دفترچه تامین اجتماعی در مراکز طرف قرارداد همزمان با سراسر کشور از سوم د یماه در استان بوشهر اجرایی خواهد شد.

دکتریلدا دارابی اظهار داشت: با اجرای طرح صدور نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمان از صدور دفترچه و هزینه های جانبی آن جلوگیری خواهد شد و علاوه بر صرفه جویی در منابع سازمان صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران را در پی خواهد داشت.
وی امکان دسترسی به سوابق درمانی الکترونیکی بیمار و تولید پرونده الکترونیک، تسهیل در استعلام استحقاق درمان و عدم مراجعه بیماران به شعب جهت تمدید دفترچه را از اهداف و دیگر مزیت های مهم این طرح برشمرد و ادامه داد: با اجرای نسخه الکترونیک در مراکز طرف قرارداد گامی ارزنده در ارائه خدمات مطلوب به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی برداشته خواهد شد .
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر بیان داشت: طرح حذف دفترچه درمانی و نسخه الکترونیک قبل از این در مراکز ملکی سازمان اجرایی شده و امیدواریم با همکاری پزشکان  و مراکز طرف قرارداد در سطح استان این طرح در مراکز طرف قرارداد نیز به نتیجه مطلوب برسد.
وی افزود: در حال حاضر بالغ بر  ٥٦٠ مرکز و پزشک طرف قرار داد در استان با مجموعه درمان تامین اجتماعی در راستای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش همکاری می کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر