پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۴۸
سه‌شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲

فکرشهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: سهم هیئات مذهبی در برگزاری و تکریم مناسبت‌ها از همه دستگاه‌های اداری و اجرایی بالاتر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح سه‌شنبه در نشست شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با موضوع برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اجتماع بصیرتی ۹ دی در سراسر ایران اسلامی اظهار داشت: حماسه ۹ دی دارای پیام‌های بسیار بزرگی بود.

وی افزود: اجتماع با بصیرت ۹ دی درس عبرتی برای دشمنان انقلاب اسلامی و بیانگر این نکته بود که مردم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری از اسلام و ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و همواره در صحنه خواهند ماند.

حجت‌الاسلام سروستانی به نقش مهم هیئات مذهبی در ترویج ارزش‌های اسلامی و گرامیداشت مناسبت‌های مذهبی اشاره و اضافه کرد: سهم هیئات مذهبی در برگزاری و تکریم مناسبت‌ها از همه دستگاه‌های اداری و اجرایی بالاتر است.

وی ادامه داد: هیئات مذهبی همان‌طور که به عاشورا مقید هستند امروز هم باید پرچم انقلاب اسلامی را نگه دارند و با اقتدار از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنند.

حجت‌الاسلام محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این جلسه نقشه هیئات مذهبی را در ترویج معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین دفاع از آرمان های انقلاب و عملکرد جهادی و انقلابی موثر و مطلوب ارزیابی کرد.

نوشاد نوشادی رئیس شورای هیئات مذهبی کشور و استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شورای هیئات مذهبی استان حضور فعال هیئات مذهبی در جشن‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اجرای ویژه برنامه‌های ایام فاطمیه و همچنین برگزاری جشن های میلاد حضرت زهرا (س) را محورهای فعالیت‌های شورا در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

اعضای شورای هیئات مذهبی استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری کیفی‌تر برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و همچنین ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداختند.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان بوشهر با اهدای پرچم‌های ویژه گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اعضای شورا از آنان تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر