شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۹۳
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

فکرشهر:  مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر گفت: زیرساخت‌های گردشگری روستایی در استان بوشهر در برنامه چهار ساله توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فاطمه دهقانی صبح چهارشنبه در نشست کمیته تخصصی اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: همکاری بانک‌ها در توسعه اشتغال روستایی ضروری است و متاسفانه برخی بانک‌ها کم‌کاری می‌کنند.

وی اضافه کرد: امیدواریم در صورتی که سایر استان‌ها نتوانند اعتبارات اشتغال بانک سینا را جذب کنند، این اجازه به استان بوشهر داده شود تا از این ظرفیت استفاده کنند و تسهیلات مورد نظر در استان بوشهر اختصاص یابد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: طرح بوشهر توریسم ۲۰۲۲ را در حوزه گردشگری استان بوشهر آغاز کردیم که در سه حوزه شهری، روستایی و عشایری اجرا می‌شود.

وی از توسعه توریسم برای میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و اضافه کرد: برنامه چهار ساله‌ای داریم و چشم‌انداز ما برای جام جهانی قطر است و امیدواریم زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم تا زمانی که گردشگران وارد منطقه می‌شوند بتوانیم در استان بوشهر هم میزبان باشیم.

دهقانی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری را به صورت ویژه در دستور کار داریم و امیدواریم این بخش حمایت شود تا در زمینه گردشگری دریایی و دیگر بخش‌ها شاهد توسعه بخش گردشگری استان باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر