جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۱۳۹۵
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

فکرشهر:  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: تسهیلات اشتغال به طرح‌های آب‌شیرین‌کن در روستاهای بوشهر ارائه شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر صبح چهارشنبه در نشست کارگروه کمیته تخصصی اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر جزو استان‌های برتر در تخصیص اعتبارات اشتغال روستایی بوده است.

وی در مورد سقف پرداخت تسهیلات نیز بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سقف پرداخت تسهیلات اشتغال به شش میلیارد رسیده است و با پیگیری‌های صورت گرفته امیدواریم تا سقف ۱۰ میلیارد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر اضافه کرد: یکی از نیازهای استان بوشهر ایجاد آبشیرین‌کن است که تلاش داریم تا تسهیلات به این رسته اختصاص یابد که کمک خوبی برای رفع نیاز استان و توسعه اشتغال است.

وی با اشاره به حضور مستمر استاندار بوشهر در مناطق روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برخی رسته‌ها جزو رسته‌های مصوب نبود و تلاش شد تا تسهیلات در این زمینه ارائه شود.

زرین‌فر با اشاره به اینکه استان بوشهر ظرفیت خوبی در تولید انرژی خورشیدی دارد، تصریح کرد: انتظار می‌رود تسهیلات لازم به این بخش نیز اختصاص یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر