دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت روزچهارشنبه در آیینی عملیات اجرایی تاسیسات آب شیرین کن بوشهر آغاز شد.به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر دراین آیین گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی در مدت 18 ماه و با 420میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.کیقباد یاکیده افزود: با راه اندازی تاسیسات آب شیرین کن بوشهر روزانه 10 هزار مترمکعب آب به شبکه آبرسانی شهر بوشهر منتقل می شود.
کد خبر: ۵۱۵۴
چهارشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

فکرشهر: در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت روزچهارشنبه در آیینی عملیات اجرایی تاسیسات آب شیرین کن بوشهر آغاز شد.
به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر دراین آیین گفت: این طرح با مشارکت بخش خصوصی در مدت 18 ماه و با 420میلیارد ریال اعتبار اجرا می شود.

کیقباد یاکیده افزود: با راه اندازی تاسیسات آب شیرین کن بوشهر روزانه 10 هزار مترمکعب آب به شبکه آبرسانی شهر بوشهر منتقل می شود.

وی با بیان این که بخش خصوصی 15سال آب این تاسیسات را در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار می دهد گفت: راه اندازی تاسیسات آبشیرین کن بوشهر تحولی مهم در تامین آب شرب وبرطرف کردن نیاز و کمبود آب این شهر دارد.

یاکیده بیان کرد: در اجرای تاسیسات آب شیرین کن بوشهر چندین حلقه چاه عمیق در ساحل بوشهر حفر می شود و سرمایه گذار از طریق آب دریا اقدام به تولید آب شرب می کند.

وی با اشاره به این که شهر بوشهر دارای 900 کیلومتر شبکه توزیع آب است گفت: این شهر دارای دو مخزن دخیره آب به ظرفیت 70 هزار مترمکعب است و مخزن سوم نیز با ظرفیت 20 هزار مترمکعب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در آینده نزدیک وارد مدار می شود.

استاندار بوشهر گفت: تامین آب آشامیدنی از نیازهای اساسی مردم استان بوشهر است و اجرای این پروژه گامی در بهبود وضعیت آب شرب بوشهر است.

مصطفی سالاری افزود: از مدیران آب و فاضلاب بوشهر می خواهم حمایت های لازم را انجام دهند تا پروژه آب شیرین کن بوشهر و کنگان در مدت کوتاهتری انجام و به بهره برداری برسند.

وی یادآورشد: استانداری بوشهر حمایت های لازم از بخش خصوصی برای سرعت بخشی در تکمیل این پروژه را انجام می دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر